Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4334 ggr
Ilya
0

Tungpiercing gjord!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag gjorde jag min efterlängtade Tungpiercing på CALM inne på söder.

Är hur nöjd som helst.

Ilya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild :D

LillaBenice
0

Riktigt fint de blev:) jag gjorde min för 2 veckor sedan imorn;P jag älskar den:) och längtar så otoligt tills jag får byta stav;) hah för just nu är min FÖR lång eftersom svullnaden har lagt sig så jag leker med den utan att jag märker de sj..haha jag anar att dom kommer få damp på mig imorn i skolan ;)

Du passar as bra i det!:D

gaabriellaaa
0

blev jättebra! Glad

Inspiration
0

Visst är de trevliga och duktiga på CALM! Älskar att gå dit :D

Ilya
0

Tack! Skrattande

#4 Jaa, verkligen. Chai, som piercade mig, gillade jag verkligen! Trevlig, trygg och duktig kille!

Kan verkligen rekommendera CALM till dom som funderar på vilken piercingstudio dom ska gå till :)

[xDAMPBOBPSYKFALL]
0

Vart ligger denna piercingstudio? :)

Ilya
0

#6 I sthlm, på söder. Googla CALM så hittar du deras hemsida :)

Ilya
0

EN FRÅGA! Hoppas nån kan svara :)

Det har nu gått 4 dagar sen jag piercade tungan.

Igår, dag 3, började det klia något hysteriskt.

Idag, dag 4, kliar det också! Skitmycket. Den är bara lite svullen, inte särskilt mycket, jag kan tugga och äta precis som vanligt och har kunnat det från början.

Rinner inget var eller klet vad jag har märkt..

Det enda jag märker är att den är lite svullen, KLIAR och gör ont fortfarande såklart.

Nu blev det lite långt här, men det jag vill komma till är: Är det normalt att den kliar så mycket? Är det läkningsprocessen som startat? Det är vad jag tror, men vill höra här ändå..

LillaBenice
0

De klia lite för mig men de fick över jg antog att den håller på att läker oh jag har inga besvar med de nu ;) men jag ör inte heelt säker de va va jag antog