bilder på dermal?
Jag skulle vilja se bilder på dermal anchors och skindivers, funderar på att skaffa men har inte bestämt mig ännu.
Så gott folk, visa bilder nu :P
Qui dormit, non peccat
här är en lite äldre bild… har lagt till ett par piercingar till… men man ska vara försiktig med VAR man sätter en dermal, de är väldigt känsliga. Hade 4st innan som jag var tvungen att plocka bort då de migrerade. men nu har jag 2 nya och det funkar bra!
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker det är så sjukt snyggt men riskern känns alldeles för stora för att jag ska våga mej på det i ansiktet!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Ja de är grymt snyggt! Lite rädd för ärr i ansiktet dock.
Qui dormit, non peccat

snyggt! Hur mycket kostade era dermals?
Qui dormit, non peccat
Det är olika beroende vart man går, men det brukar ligga runt 700-900 kr för en. Men om man gör fler än en så brukar den andra, tredje osv kosta mindre än den första.
Så eftersom jag gjorde två fick jag betala 995 för den första, och sen 700 för den andra :)
/Jessica
De jag gick till är nog en av de dyraste dock, men det är också det bästa piercingstället i Stockholm, och det är det absolut värt om man ska göra dermals eller skindivers. Min första gjorde jag hos en som inte var så duktig så den är lite sne och sticker ut mer ur huden än vad den ska göra. Mina två nya är perfekta dock, jävligt nöjd :)
/Jessica

Vart i sthlm gick du? Funderar på heavenly ink eller vad de heter i åkersberga, de ska vara rätt duktiga har jag hört.
Qui dormit, non peccat
Jo har också hört att de ska vara duktiga.
Jag gick till Calm bodymodifikation, de är överlägset bäst och otroligt trevliga! Aldrig haft det så bra när jag piercat mig. Otroligt trevliga, förklarar allt jättebra och är väldigt duktiga :)
/Jessica
Swahili bob är också duktiga har jag hört. Har läst mycket på rejta.se, och där ligger Calm högst upp på listan på bra företag i hela landet, många som gillar dem :)
http://www.rejta.se/omdome/519397/Stay+CALM+Bodymodification+AB
/Jessica

Calm har jag oxå tittat på, de verkar åtminstonde på hemsidan vara bra och seriösa! Swahili bob gillar jag däremot inte, var dit en gång för en dermal men de var så sjukt otrevliga och ville knappt prata.
Qui dormit, non peccat
Där ser man, då ska man inte gå dit!
Jo jag har ju varit på Calm själv, och det var en underbar upplevelse :)
/Jessica
Min är gjord av Chai på Calm. Kostade som Inspiration sa 995 kr och sen 700 kr för resterande under samma tillfälle. :)
Calm är långt den trevligaste studio jag någonsin varit in på i sthlm. Så dom kan jag verkligen rekommendera. :)
#13 Måste bara putta tråden, coolt att du har dina anchor där du har dom Jessica, eftersom jag har precis likadant! ;) Gjorde också mina hos Calm och är helnöjd :)
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
#15 Nej men fan va kul, haha! Dock är mina inte alls glada efter 4 dagars svettig festival och tält.. Så de får gå på lite kur nu :P Bra smak du har btw haha ;)
/Jessica
#17 Fräckt :P
#19 Mindre snyggt.

ajaj, inte skönt! Har det läkt ihop bra?
Qui dormit, non peccat
Jadá =) det läker ihop fort som tur. Ska dit om ca 1 vecka och sätta i ny Dermal där,..fá hoppas att det inte gör allt för ont 
Här är mina =) Gjorde dom hos Federal Piercing, Linköping. I slutet utav november. Var typ svimfärdig innan (nålrädd), men gjorde ju inte ens ont.. typiskt höhö!
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

#23 Snyggt!
Qui dormit, non peccat
det kanske låter lite dumt, men vad är det för skillnad mellan skindivers och derm. anchors?:o

Skindivers är mindre och gjorda i ett enda stycke, man kan alltså inte byta smycke.
Dermal anchors är tvådelade, en platta du sätter under huden och ett smycke som du skruvar fast i plattan. Smycket kan du byta som du vill.
Qui dormit, non peccat
Jaha! Men då så :) tack!
#17 Snyggt! Hur gjorde du när du också har tatuering där, alltså gjorde du tatueringen först och sen anchors eller tvärtom?
#28 Troligen var tatueringen där först, känns lite random att sätta ut dermals lite här och var på benet annars, hehe. Har sett folk som satt dermals i ögon på tatueringar tex, eller som "glitter" på en koi-tatuering.
/Jessica
# Jo det är sant :) tänkte bara vad som var smidigast men kan nog vara relativt svårt att tatuera precis runtom också haha