Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1952 ggr
Elega
0

Anchors och kapad sträng

Då åkte man till studion igen. Den här gången blev det två anchors under naveln och en mellan ögonen. Och så passade jag på att kapa strängen under tungan! En inte så behaglig upplevelse om jag får säga det själv xD

Gluskap
0

Var strängen för kort??
Bilder på dina anchors??

Elega
0

Min tunga är så liten så jag kapade en bit så att jag ska kunna sträcka ut den mer och ev. senare pierca mig där som jag inte kunde tidigare.

Ska lägga in fotona, måste bara hitta sladden till kameran xD

Liss
0

Ah, spännande. Väntar på bilder :)

Mitt tungband är också för kort, men jag kan inte ens tänka mig att skära av det:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Elega
0

Har försökt massor av gånger att lägga upp bilder här men det går inte.. =/ Lägger upp en länk till 3 bilder för den som vill se hur anchorsen blev.

http://Elega.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247868001&id=392051365

[Katteeen]
0

Snyggt! :)
Hur känns det att göra en dermal? Gör det ruskigt ont? :P

LinnB
0

Blev jättesnyggt!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Elega
0

#5 Det känns lite speciellt, det måste jag erkänna. Det finns ju flera sätt att göra en anchor på och det sättet jag har gjort det på är rätt skonsamt, både för läkning och smärtan.

Piercaren skapade två naturliga fickor med en kanyl så hon stack 2 ggr, en gång åt ena hållet, en gång åt andra. Sedan pressar hon ner smycket i fickorna. så det gör ont 3 gånger xD Dock gör det inte mer ont än en vanlig piercing, bara det att det tar längre tid och känns lite obehagligt.

#6 Tack!!

JMax
0

Snyggt värre!! Gillar den mellan ögonen skarpt!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Beafer
0

Jag fick min sträng kapad när jag var liten. Men jag kan fortfarande inte pierca tungan ;(

Elega
0

#8 tack!! =) =)

#9 Man kan alltid kapa mer ;)

[TrevorS]
2

Demal Anchors är så j*vla snyggt, vill också ha en!. =)

Beafer
0

#10 jag har redan kollat. Det finns inget mer att kapa >.< Jag skulle pierca tungan, men det gick verkligen inte. Det slutade med att jag kom hem med en piercing i handleden istället.

Allt2
0

Så du kapade tubgbandet på studio? Jag har bara gjort det på sjukhus två gånger och då är man ju sövd hehe