Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2111 ggr
Allt2
0

Vad är ovanligast?

Hej!

Om två veckor hade jag tänkt att pierca tunga men då mitt tungband går enda ut på min tunga tänkte jag satsa på en läpp piercing så jag undrar vilken ni "tycker" är vanligast/ovanligast piercingen av offcenter och centrerad läpp piercing?

Tänkte annars också på angelbites om någon har något att dela med sig om sina erfarenheter vore jag tacksam!

LillaBenice
0

Jag persoligen ser läpppiercing dom som är på sidorna,kommer inte ihåg vad dom heter är lite för mycket fjortisStyle;) jag tycker att Meduza är J**LIGT snyggt!:D

[mikaela07]
0
Ilya
1

Tror offcenter och centrerad labret är lika vanliga faktiskt.

Och båda är lika snygga ;)

Karmatarerskanise
0

Håller med #3

Inspiration
1

De är nog lika vanlgit med både offcenter och centrerad. Om du vill ha något lite ovanligare så kan du ju jävla en vertikal labret, som går igenom underläppen, men som båda kulorna syns på. Lite krånligare under läkning har jag hört, men riktigt snygg enligt mig!

Allt2
0

Tack alla :) #5 ja jag har funderat på det, för som sagt är jag ute efter lite ovanligare… Men du borde det inte vara relativt ovanligt med en vertikal offcenter? ;) men det kanske blir väldigt krångligt

Inspiration
0

#6 Jo det är nog ganska ovanligt! Dock tycker jag personligen det skulle se hemskt underligt ut, haha. Jag är mycket för symetri och då blir det helt fel :) Så en centrerad tror jag är mycket bättre! Men sen finns det ju massor av piercingar att välja mellan.. Bara läppen du är intesserad av? :)

Ilya
0

#6 Vill du bara göra en piercing för att den är annorlunda? För isånafall kanske det blir fel, istället för att kanske mixa: du tar något du verkligen vill ha + är relativt annorlunda.

Om du bara går på huruvida det är vanligt eller inte så kommer du med all säkerhet ångra dig tror jag.

Men, nu vet jag ju inte orsaken till att du undrar, bara mina tankar som kladdar lite ^^

Allt2
0

#7 Nej absolut inte bara det! :) hehe jag hade tänkt mig en Tungpiercing först men vet inte om det går.. Sen i framtiden ska jag göra en i bröstvårtan och en christina so far och så står jag och väger mellan; septum, anti-eyebrow och ögonbrynet hehe så jag har mycket på tur ;) Ja det är sant att det kanske skulle se en aning konstigt ut, ja man behöver ju inte ha vanliga silverkulor finns en hel uppsjö av kulor som sagt ^^

#8 Nej så är det inte har alltid varit intresserad av läppiercing men lagt det på hyllan för jag har tänkt att göra en i tungan men tror det är omöjligt men ska fråga på en studio, iallafall så tänkte jag bara höra om era åsikter och tyckte att det kunde vara kul samtidigt som jag är lite smått dragen till att vara en aning annorlunda, jag har också haft svårt att bestämma mig för vilken jag kanske skulle välja.

OCH jag vet att det endå är jag själv som måste välja i slutet men alltid trevligt med lite inspiration :)

Allt blev väldigt långt och kanske en aning rörigt, ursäktar mig!

Allt2
0

Såg ett fel i mitt inlägg då det ska stå spiderbite piercing istället för angelbite.