Mouche/medusa?
Hej! Funderar lite grann på att pierca mouche. Någon som har? Går det att dölja lätt? Gör det ondare än typ conch? :)
/M
Hej!
Jag har en medusa. Hur du skulle dölja den vet jag inte, det sitter ju mitt i plytet :) Man kan ju ha minre kula tex på smycket men annars vet jag inte. Har inte gjort en conch men medusan var den av mina piercingar (tunga, navel, näsa, dermal) som gjorde mest ont. Men det är nog mest för att min hud runt munnen är så himla känslig. Tårarna började rinna direkt utan att jag kunde kontrollera det.
Men läkningen gick bra o allt, klart värt det :D
/Jessica
Har också haft en medusa, som jag förövrigt saknar som tusan, och jag tyckte inte att den gjorde speciellt ont. Har dock ingen conch men tre helix och en tragus som borde vara i närheten smärtmässigt. Tyckte inte medusan gjorde ondare än de i öronen, likvärdigt med att pierca tungan eller labret. (haft en off center)
Och dölja vet inte jag heller hur man ska lyckas med, den sitter ju där den sitter. Är den läkt kan man ju gå utan smycke ett tag, annars så syns den nog vad man än gör.
Lägger en komentar,då jag också vill veta:)
Okidoki, tack! Så ärret, syns det mycket?
#4 Efter medusan har jag inget märke alls men min off labret kommer nog aldrig växa igen. Får fortfarande genom smycket nu såhär 2-3 år efter. Beror nog på hur länge man har haft piercingen, och ens hud då såklart :)
Många som haft medusa har ett litet hål kan man säga som man ser om man kollar nära eller kollar noga på foton. Men inget man märker om man inte säger det :)
/Jessica
okej, thanks :9