Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2164 ggr
patronsaint
0

Dax för något nytt!

Nu har piercing abstinensen tagit fart igen. Men inspirationen är lika med 0.

Tänkte höra vad ni har för idér om vad man kan göra för något? :)

Bör även tillägga att jag har ett jobb som gör att jag inte kan ha piercingar i ansiktet helst.

Det jag har idag är h öra: Helix, lob, tragus. v öra 3 lobes och sedan i ena bröstet.

Funderar på att trycka dit en conch i höger vad tror ni om de?

I want to be like the patronsaint of reality.

[mikaela07]
0

Annars kan du ju göra bröstet :)

patronsaint
0

Har redan i bröstet har en halv fundering på att sätt i en stav till så man får ett kors. Men då skulle den andra se så konstig ut..

Henrik93
0

Surface eller deremal i nacken?:)

Tung piercing?:)

llite tipsXD

mvh

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

patronsaint
0

Ohh en deremal i nacken skulle ju vara riktigt trevligt ju!

Henrik93
0

Japp :) dessutom är den lätt att dölja med håret, även om man har kort hår:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

axilur
0

#4 Var väldigt försiktig med att inte fastna med håret eller någon tröja i smycket bara. Jag hade en dermal mitt på bröstet som jag fastnade i med tröjan så att halva plattan hoppade ut. Inget blod eller så, eftersom den inte är fastväxt på ena sidan av smycket sas, men man kan inte göra annat än att ta ut den när det händer…

/Anneli

patronsaint
0

#6 Ja det skulle väl vara det som ställer till det förstås :(

Fast nackdelen med en sådan att de är väl svårare att plocka ur den om man ångrar sig senare?

Jag går med funderingar på att tattuera mig på axeln och beroende på hur det blir kanske det inte passar ihop med en dermal.

Salish
0

Dermal eller skindiver kan du ju ha lite varstans Ovanför nyckelbenen tycker jag att det är fint med några på rad. De är ju väldigt små också så de syns ju inte så jättemycket.

patronsaint
0

#8 hehe jag är en ganska väl vadderad människa så jag tror inte det skulle bli så snyggt på nyckelbenet Tungan ute

Salish
0

Sätt dom där det syns då ^^ Jag har även sett vissa med dermals eller skindivers på en rad på kindbenet eller på sidan av halsen, men om du inte vill ha piercings i ansiktet är det nog inte en så bra idé. Det som är bra med dermals är ju att man kan sätta dom var man vill också.