Min första piercing
Som jag kan tänka mig är alltid den första piercingen för alla något speciellt. På tisdag är det min tur att få ta min första piercing! :) Har bara tagit i öronen förut men nu på tisdag ska jag ta i tungan, och jag längtar! :)
Tänkte fråga hur ni tyckte att det kändes att pierca tungan. Var det en obehaglig känsla, eller hur var det? Var det kanske värre än ett tandläkarbesök eller var det inte lika obehagligt som att gå till tandläkaren? ;) Och hur ont tyckte DU att det gjorde? Tyckte DU att det gjorde mer eller mindre ont än att ta hål i öronen? :)
Jag ska också Pierca tungan på tisdag :D helspänd! Lycka till :)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
För mig personligen kändes det inte alls, jag blundade och viste inte när det var över, haha. Om piercaren är riktigt duktig kan denne ta precis emellan musklerna så det inte känns. De flesta brukar inte tycka det känns så farligt :) lycka till!
Som #2 säger brukar dom flesta tycka att det inte känns så mycket alls.
Men jag tyckte att det gjorde ont. Själva sticket kändes inte så mycket, men när nålen kom ut på andra sidan tungan, då sved det ordentligt.
Jag tyckte inte att det gjorde ont alls, däremot tyckte jag att det var riktigt obehagligt när den svullnade efteråt. Tandläkaren är nog obehagligare, de ska ju alltid stoppa in halva näven i munnen på en innan de är nöjda..
Kan inte jämföra med örona då jag inte tyckte att de gjorde ont heller, fast jag kanske kan säga att det var ungefär likadant då :)
det gjorde inte alls ont för mig :) tandläkaren är MKT värre xD
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Jag håller verkligen inte med #4 och #5 - tandläkaren? Varför skulle det vara läskigt att gå till tandläkaren? 
Att pierca sig rent allmänt tycker jag är mycket jobbigare än att gå till en tandläkare.. men alla erfarenheter är ju olika :)
Och att göra ett hål i TUNGAN är mycket mer skrämmande kan jag lova.
Jag kände bara sticken. det som var obehagligt var att det typ "knastrade" under håltagningen :P
Jag kände knappt något alls när nålen åkte igeom men det var en aning smärtsamt när han satt i smycket och det sved en stund efter men själva hålet gick bra att ta!