Tungan gör ont..
Igår började jag märka att min tunga gör ont, gjorde min Tungpiercing i början av November och allt har gått jättebra med den.
Jag har märkte idag att jag suger på tungan eller vad man säger, utan att jag tänkt på det så kanske kan vara det?
Det gör mer ont bak i tungan och inte där framme.
Blir så nojjig och är rädd att tungan ska ruttna upp, haha.
Har en sån blåsa i munnen, men tror inte det har något med tungan att göra..
Drack lite igår och blev två cigg, men skulle inte tro det har med saken att göra heller.
Bör man vara orolig för lite ont? Känns liksom ömt.
Ibland när jag ska te å bli förkyld brukar jag få en molande värk långt bak på tungan. Kanske kan vara något? Vilket material är smycket av? Kan ju vara känslighet pga av det. Om du blir orolig över situationen kan du alltid ringa sjukvårdsupplyssningen och tala om vad som är, att du piercat tungan och nu Har du börjat få ont. Annars kan du alltid slå en pling till piercaren och tala om hur det ligger till. Mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Bra råd av #1 annars om du inte är van rökare så är det nog det. Jag fick i början svinont av att röka någon cigg.
#1 Kanske.. Har kände mig nere förra veckan och spydde, så kanske förkyldning pågång..
Vet inte vad det är för material, frågade aldrig piercaren om det.
Får ta och göra det. Väntar två-tre dagar iallfall, att behöva gå och titta upp saker är något av de värsta jag vet. :P Så håller tummarna att tungan inte ramlar av.. xD
#2 Nej, blir bara att man röker någon cigg de gånger jag dricker, vilket är sällan. Och vet jag nämnde igår att jag hade ont i tungan vid 1-2 tiden och rökte klockan 10-11.
Tack ni två. :)
Tungan kommer definitivt inte ramla av kan jag lova :) men var vaksam över situationen, så det inte blir värre. haha. Känner igen mig, skulle ringa sjukan för att jag är så yr hela tiden, men orkar inte xD
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer