Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 1602 ggr
Henrik93
0

Imorgon piercar jag tungan!

WOOO Nervös som bara den!

Imorgon ska jag pierca tungan, och jag kommer antagligen att åka till piercaren själv!! Haha

Åker till en piercing studio i Borlänge som är asgrym!  Innan det kommer jag få gå runt på stan en stund eftersom jag kommer dit innan dom öppnar studion.

Så får jag lön imorgon också, så jag kanske hittar nå kläder innan. Men jag är så nervös så jag kommer nog inte ens bry mig om att leta efter någotXD

Uscha!

Önska mig lycka till!:D

Hur nervösa var ni när ni piercade någon kroppsdel?

Och har ni någonsin varit så nervösa inför att piercar er att ni spytt? För det kommer jag göra!XD

ses!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Riverbelow]
0

Jag var väldigt nervös när jag piercade mig (dock var det bara så enkelt som i örat).
Men spydde gjorde jag inte xD

Första hålen tog jag med pistol när jag var runt… tja 7-8 år? Sedan nu för inte så länge sedan (1 vecka och 2 dagar för att vara exakt) så tog jag 2 st till i ena örat hos en riktig piercare. Då var jag riktigt nervös, men det gick bra och man känner sig SÅ lättad efter åt ^^

[Riverbelow]
0

(just det, Lycka till! ^^)

Henrik93
0

Haha, nice :) Tack!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Nymphadora
1

Lite nervös tror jag är bra. Då får man endorfiner och kan fokusera på kicken istället för smärtan. Djupa andetag bara. Och tänk på att det är över fort. Du fixar det. Lycka till! :)