Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 6843 ggr
[Kajsa91]
0

Ser detta normalt ut? :S

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fredags började min tunga göra ont, trodde det berodde på att jag tagit en cigg som jag bara gör någon enstaka gång då jag dricker.
Men det gör fortfarande och biter jag långt bak på tungan känns det normalt, men precis bakom piercingen känns det tjockt i mitten typ. Hårdare än normalt.

Tog en bild, tänkte om mitt hål ser normalt ut?
Tycker det ser fult ut, är det normalt att det blir ett sånt hål?

Jag gjorde piercingen i början av november, bytte till kortare stav hos piercaren efter julen någon gång. Då såg allt bra ut och har inte haft något problem med den innan förutom första dagarna då det såklart gjorde ont.

Tips? Är så jäkla mesig och rädd av mig.. haha!

Ser ut som jag har blåsor på tungan med..? Fast en tunga ser kanske ut så? xD
Aldrig direkt kollat in min tunga innan.

Snakebiite
1

Sådär har jag också haft det testa att byta storlek på din stav så ska du se att det löser sig =)

Tinwe
0

Jag skulle nog med bytt till en liite längre stav, men jag brukar ha en grop i tungan, fast inte så stor, och jag har inte ont alls.. Jag har 12mm :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Inspiration
0

Min ser också ut så, med en grop, hur lång eller kort stav jag än har. Jag bryr mig inte direkt om det, inget som påverkar mig och ingen ska in i min mun och kolla :)

EmyJ
1

Byt till en längre och se om det känns bättre. Blåsorna du ser är dina smaklökar……

www.kickemcattery.se

Ilya
0

Jag har också en sådan grop..

[Kajsa91]
0

Tack så mycket! :)

Får försöka komma bort till piercaren nästa vecka och byta.
De kan inte vara farligt om jag väntar en hel vecka eftersom det gör ont?
Är 6 mil härifrån och kan tyvärr inte ta mig dit bara sådär.