Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3571 ggr
[IsabelleA]
0

Kommande tatuering!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi en (dålig) bild på min kommande, som ska sitta på höger underarm.
Det är jag själv som ritat denna så linjer och kanter är inte perfekta men antar att dessa ritas om av tatueraren? Studion som jag valt är Why not som ligger inne i Gamla stan, Stockholm.

Jag har dock en liten fundering. Jag har en stjärna på samma arm under armbågen. Kommer detta se konstigt ut om jag gaddar detta på underarmen? Vad tycker ni?

(Bild på stjärnan finns i en kommentar nedan!).

[IsabelleA]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bild på min stjärna som sitterpå … andra sidan underarmen under armbågen. SHit vad svår placeringen är att förklara!

Min nya ska alltså sitta på samma arm fast på underarmen. Och somsagt, tror ni detta kommer se konstigt ut?

patronsaint
0

shit vad du är duktig på att rita!

Personligen hade jag nog satt den gadden på andra armen faktsiskt :)

I want to be like the patronsaint of reality.

[IsabelleA]
0

#2 Tack så mycket!

Och tack för att du delar med dig av dina tankar! Jag är väldigt velig ang. detta. vilken arm den ska sitta på och om det kommer se konstigt ut eller inte.

Hoppas fler kan dela med sig av sina åsikter!

[FruStein]
0

Fundera över kommande tatueringar - kanske har du en massa idéer redan - och fundera över om dessa kanske passar bättre ihop med stjärnan eller den här som du tänker göra. Eller är din plan att samla allt på samma arm?

[IsabelleA]
0

#4 Jag planerade att samla allt på samma arm och om jag vill lägga till saker på den högra armen där stjärnan är går det ju att baka ihop på nått sätt.

Det är planen i alla fall. Men jag vet inte om det kommer se konstigt ut. Hmm Obestämd

[FruStein]
1

Om du gör fler stjärnor kommer det att bli en del av mönstret om du går fler tatueringar på samma arm.