Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2979 ggr
Paltn
0

Virade kedjor och snår

Tjena

Har tänkt göra en gaddning på underarmen och eftersom jag kan så vill jag också vara den som ritar och designar tatueringen.

Här eh iden iaf: i centrum av verket ska det ligga en skorpion, dock ej relatistisk utan en mera krumilurig och designad sådan, utöver det hade jag tänkt att skorpionen och hela underarmen var virad i kedjor alternativt eller både och i snår eller dylikt.

Har bara svårt att få till det här med göra kedjor snyggt då dem ska viras etc, vore även tufft om skorpionen såg ut att agera med kedjorna/snåren.

Söker alltså tips på hur jag ska få till det hela med snår/kedjor som viras/kringlas.

Även planerat en mindre tatuering på ca 10x10 som ska sitta över hjärtat föreställande en variant av tecknet för "gemini", även denna ska omslutas av någon typ av växtlighet. Är min älskade sons stjärntecken (därav också placeringen tänkt) så har inget emot att göra den "vacker" utöver "mörk/grym" som skorpionen mera kommer gå i stil med.

Apropå växtlighet dessutom, finns det "betydelser" tillhörande olika växter och blomsorter?

//Paltfan

// Paltfan