Ang, Träpluggar
Tjenixen alla!
Mitt första inlägg hänne..
Det är så att jag har börjat töja örona igen efter ett uppbehåll på ca 1,5år, när ja sluta så hade ja 20mm å nu fick ja i 10mm men har på några dagar komme upp i 14mm…
MEN nog om den skiten…
Min fråga som ja vill ha svar på är om de är något speciellt man ska tänka på när man duschar med träpluggar? har bara kört metall innan så ja är novice på organiska material..klara dom att sitta inne i örona och tål minst 1 dusch om dan utan att de spricke,sväller osv…
Tack som fan för mig!! :P
Jag har själv alltid haft träpluggar och aldrig haft en tanke på hur de blir i duschen. Har visserligen aldrig sett att det påverkat pluggarnas kvalitét på något sätt och aldrig hört något om det heller.
De behöver ju heller inte göras rent lika ofta då materialet "andas".
AAa KANON de låter ju jäkligt positivt :D
Jag föredrog faktiskt trä framför andra material!
Tynger inte lika mycket och sitter mycket bättre. Tror det hände en eller två gånger att jag vaknade med bara en av pluggarna kvar i öronen :)
Jaaa de blir ju en ny utmaning oxå när man är vat metaller som iftsast är gängade baktill så de är lätta att få på å att dom sitter kvar i alla lägen :D
jag har träpluggar och duchar med dom en gng per dag, inga problem :)
Låter kanon.. fick igår hem ett par Crocodile wood pluggar som jag förmodligen får i nästa vecka!!
Jag har hörta att dom kan spricka om man duchar med dom. För dom blir torra blöta torra blöta och sen när matrialet växlat så, går dom sönder. Men de kan ha med kvalitee att göra oxå. Så om du är rädd om dom då bör du ta ut dom för säkerhetens skull. Men de är sjukt bra att för öronen som nämts så andas matrialet och de komme rinte luckta illa =)