Töjda öron
Finns redan en tråd, men det kanske är dags för en ny :) Jag har inga längre. Var bara uppe i 8.
Har 20 och 18 mm, ska bli 20 i båda när lilla örat är ok med det :) Har bara kassa bilder just nu, kan lägga upp bättre när det är sol och jag har nya snygga tunnlar/pluggar.
/Jessica
Ja, ge oss bilder!! :)
När ni håller på att stretcha, går ni och drar i snibbarna då? :)
#9 Japp, brukar göra det. Fast nu har det blivit en dålig vana istället så jag gör det fortfarande även om jag inte håller på och töjer längre, inte så bra för nu trillar mina pluggar ut ibland.
Jag har just nu 26 och 28 mm.
Ska upp till 34 och sen kanske till 40.
Håller på och tejpar öronen, fungerar super :)
Sorrie för dålig cambild men den får duga just nu i alla fall.
På bilden är det 28:an ;)
Medarbetare på Sphynx iFokus
#12 Åh, fint! Älskar stor töjningar, fast jag är för feg själv.
Har själv 4 mm pga. att jag har en mamma som inte vill att jag ska "förstöra" öronen, suck! :/
Hehe, mina föräldrar tyckte likadant, men jag töjde upp till 8 i alla fall. x) De kan ju inte direkt göra något åt saken.
#15 Mamma har sagt att jag kan glömma pengar i resten av mitt liv ifall jag töjer mer… Väljer hellre pengar haha :D
Oj oj. Hårda bud. Men nåja, du får väl töja upp mer när du blir äldre. =)
#12 Jävlar va fin 28 mm var på dig!
#20 Tänk om man hade det tålamodet :o
Jättefint var det :)
Det går! :) Det klarar du!
Tack^^
Det är alltid bäst att köra långsamt! Stay safe och var försiktiga med era öron :D!
DESU!~
Jag tog det också jävligt lugnt. Töjde i halvstorlekar för att minimera risken för blowouts.
Jag kan hojja ganska snabbt, från 1,2 till 16 på 4-5 mån. Men de är ju mina öron de! :)
Jag höjde från tre till fem och det gick riktigt bra =)
Sånahär trådar är livsfarliga. Jag har lyckats stanna på 12 mm i … 2 år nu, tror jag. Känner mig ganska stolt över det. Men jag vill nog faktiskt öka till 14 åtminstone. Men börjar jag igen, vet jag att jag inte kommer stanna där heller. :)
Så som sagt, 12 mm nu för tiden. (Så har jag inga bilder på enbart örat längre, men det får duga) Den bredvid är 6 mm, har jag för mig.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#13 #18, Tackar! Trivs faktiskt väldigt bra med den storleken :)
#20 Så fint, älskar rosa tunnlar ^^
Medarbetare på Sphynx iFokus