Citat - tatuering
Jag är så upp över öronen förälskad i bokserien The Hunger Games så jag skall nu göra en tatuering med det bästa citatet.
"May the odds be ever in your favor"
Denna text kommer jag att ha på utsidan av smalbenet ca 20 cm långt. Fan jag bara längtar. Får komma och se ritningen om två veckor och sen kanske vi gör den lite senare.
Några andra THG-fans här inne?
gillar citatet! sätt in bild på hur det blev sen:)
Känner inte till bokserien. Men ser gärna bild sedan när det är gjort!
Jo bilder kommer sen när det är klart. Skall träffa tatueraren först om två veckor och därefter bestämma en tidpunkt men innan sommaren lär det väl bli av. 
Haha, har precis läst böckerna och är helt fast! Min kompis tryckte upp dem i famnen på mig sa "Läs!", så det gjorde jag och det tog inte mer än ett kapitel innan jag var beroende! Ska se filmen på premiären på fredag också :D
Härligt #4.
PS. Jag ser att jag skrivit lite fel i TS. Det skall stå så här.
May the odds ever be in your favor
Den 28:e mars skall jag göra min tatuering. Åh vad jag längtar. 
Lycka till!
Tack. 
Haha, om jag bara vågade skulle jag helt klart gjort en THG-tatuering också, men det är nog några år kvar :P Det där citatet är ju bra, men det finns ett annat som jag är så fast i, som jag desperat letar efter i minnet men inte kommer ihåg… xD #4 - För mig är det väl omvänt, går runt, liksom 'LÄS!' och lägger fram boken. Än så länge har jag lyckats med… Två. Den ena ska låna mina böcker i kväll ^^ (Dvs. det går inte så bra för mig ^^)
#9 Haha jag går och säger åt alla kompisar att läsa dem, i princip, men flera har redan börjat så går väl inte helt bra för mig heller ;D
Jag kan bara säga att jag har samma tanke som dig när jag blir 18. Jag verkligen älskar det citatet! och filme också såklart :)
Åh jag vill se bild! skulle också vilja göra något THG inspirerad tatuering, tycker verkligen att härmskrikan är fin! men ett citat skulle nog inte heller vara fel ;-)
Bilder kommer senare, jag lovar. Måste bara ha någon som kan fota den för jag kommer inte att nå att fota den.
#13 Vart är den placerad någonstans? 
Har inte gjort den än men den kommer att hamna på utsidan av vänster smalben. Så om jag sitter på golvet tex och sträcker på benen så skall man kunna läsa texten. 
#15 nehe oj, trodde du redan gjort den eftersom du skrev i #6 att du skulle tatuera dig 28e mars
okej, det blir nog säkert jättefint, längtar efter att se bild på den sen 
OJo just det. Den har blivit framflyttad en vecka för tatueraren hade inte tid då. Det blir nu på onsdag istället. Räknar med 2 timmar att få den gjord.
Spännande!! är det din första eller har du fler?
Jag har fyra små sen innan så detta blir min första STORA tatuering och säkert inte den enda stora heller.