vit runt?
hejsan
min läpp piercing är såhär vit runt "hålet" inte gegga utan när jag trycker ut den med tungan så blir den lixom vit runt…är det normalt?
jag tänker på att det kanske ser ut så lixom om man trycker ut den eller? :3
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Min gjorde det, blir väl så när man trycker så att blodet trycks undan :)
Har du en liten förhårdnad där det blir vitt?
Jag har också så på min labret. Det blir som en vit ring runt hålet som är lite hårdare och putar ut lite. Har fått för mig att det är ärrvävnad då jag har lekt för mycket med piercingen.
If you don´t live for something, you´ll die for nothing
okej :) har ni kanske svar på varför jag hela tiden får smuts på min piercing-stav hela tiden? jag har haft den ända sen nyår men det kommer smuts på den som jag måste ta bort med vatten, om jag inte gör det så stör det hålet så att jag får ont i läppen typ…har ni någon aning? :)
#4: Det är troligen kroppens egna talg och sånt som hela tiden utsöndras ur kroppen. Det är inte farligt och så länge du tvättar bort det då och då så är det inga problem, det går inte att komma ifrån tyvärr.
Okej :/ just nu har jag läkstaven i fortfarande och den e ju perfekt lång, jag testade att byta till den som piercaren rekommenderade att jag skulle sätta i när det hade läkt så var den jätte liten, inte så att den trycker, utan den..den var liten på ett icke skönt sätt och det kom var ockso :c, det smycket var svart färgad och jag har hört att det kanske inte är bra att ha svart efter att den har läkt?… så jag bytte tillbaka till läkstaven o det känns bättre :)