Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 6592 ggr
Henrik93
4

Ny-piercad bröstvårta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen piercat mig igen.

Och eftersom jag hade besluts ångest mellan "inverterad" navel och bröstvårtan, så gjorde jag lite omröstningar både här och på en annan sida.

Slutade alltså med bröstvårtan, dessutom väldigt billigt! 200kr eftersom jag lät en lärling göra det.

jag är jättenöjd, och det gjorde inte så ont som jag väntat mig. Då måste jag faktiskt säga att det gjorde ondare att ta hål i örat med en stoppnål i 13 års åldern! Det var mestadels tången som gjorde ont, och när själva nålen gick igenom var det mer som en reaktion för att man trodde det skulle göra ont som tusan, så jag spände mig ganska mycket, men skrek inte eller så.

Det som däremot gjorde jävligt ont var när dom satt i barbellen och drog ur kanylen! Där yttrade jag mig faktiskt lite i stil med "*inandning mellan tänderna* AHH!" Inte värre än så, sedan frågade dom om jag skulle ta andra också, men jag tyckte det räckte med en idag. haha

Skulle dock kunn tänka mig att gå dit och ta i andra när den första läkt. Slänger med en bild också!

Haha, en fördel med piercingen är att det faktiskt blev käsligare. Och det märker jag redan nu! När t-shirten drar över bröstvårtan så får jag rysningar! haha

vi ses! Fråga gärna om ni vill veta något mer:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[cuutiee]
0

Snyggt som fan! Det e jue så himla individuellt med smärtan på olika personer, jag har rätt hög smärtgräns men tyckte definitivt att bröstvårtan var bland de ondaste jag gjort.. gjorde så sjukt ont att jag skrek till dom bara den och det kändes som hela bröstet skulle ramla av på golvet och själv dö haha :/ När han drog igenom staven efter så gjorde det väldigt ont men hade inga problem efter med smärta förutom om man råkade slå till den hårt, haft den i snart två år och den har aldrig krånglat! (:

/Emma

Henrik93
0

Nice!:D

patronsaint
0

Hehe ja smärtan är ju så olika. Jag tyckte inte att det gjorde ont alls. Har heller aldrig haft krångel med min annat än när jag har försökt ha ring i :P Fast jag är ju så lat så jag har en böjdstav i jämt. Glömmer till och med bort att jag har den :P

I want to be like the patronsaint of reality.

Henrik93
0

Haha, mjo kan ju vara så. :)

Fridaaaa
0

Snyggt! Vågar dock själv inte göra det xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Henrik93
0

Tack :) inget farligt dock :)

PennyIIXC
0

Fint :)

Jag har gjort mina 4ggr. :P Tycker utav de piercingarna jag gjort har näsan gjort ondast.
De i brösten har faktist vart lättast! :)
Gjorde dem första gången när jag var 19 i studio (båda samtidigt). Och sen efter jag ammat mitt barn hade de läkt ihop så var dags att göra igen men då gjorde en väninna dem (båda samtidigt).
Läker snabbt, men ett minus för att man blir så förbannat känslig!

Henrik93
0

Tack, haha i love sensitivity!

:D