Nya funderingar.
Har alltid varit sugen på att göra en smiley. Men nu är det så här att jag är en inbiten snusare och undrar om det går iaf att göra en? Försöker dock just nu att sluta.
Sedan funderar man väl lite på om 600 spänn är värt för en piercing som nästan alltid vandrar.
Kort sagt vad har ni för tankar och erfarenheter när det gäller simley :)
I want to be like the patronsaint of reality.
Puff!
Ingen som vet någonting om smiley?
Jag kan tänka mig att det kanske inte är så lönt om man snusar, men jag vet inte. Så jag hoppas du får bra svar av någon som har en och som snusar :P
Det jag tänker på är om den liksom kommer vandra fortare om man snusar oxå? är ju inte så kul om den ploppar ut efter 3 månader :(
Hehe kanske bäst för alla om man slutar :P
Snuset fräter väl? Vet att de som snusat många år ibland inte har kvar någon sträng.
Dessutom stötte jag på en tjej som hade gjort en nybliven smiley när jag piercade mig sist och att snusa under läkningsperioden är inte en bra ide, det irriterar och hon sa att det sved något grymt, som jag kann förstå med tanken på vad som är i snuset. :)
Nu har jag dock snusat nikotinfrit i en vecka så kanske klarar mig utan 
Jag känner flera som har smiley och ingen av dem har haft problem med vandring eller så. Det är en ganska stor överdrift att den "nästan alltid vandrar".
Ah gud vad skönt att höra! Då finns det hopp :)