Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1609 ggr
linoleum
0

Tatueringsplaner

Har sedan högstadiet gått och funderat på vilken tatuering jag ska skaffa "när stunden kom" och har ännu inte helt lyckats bestämma mig helt..

En jag absolut är säker på är min älskade hunds tassavtryck, som jag planerat att placera på vänstra underarmen (nedre armen). Men det enda som hindrar mig nu är att jag i flera år haft planer på fågelsiluetter just där. 
Det jag just nu har i huvudet är tassavtrycket där, en triangel (eventuellt med ett öga i mitten) på handleden, samt fågelsiluetterna på ena skulderbladet.

Nu undrar jag mest, skulle detta bli för plottrigt? Vet själv att jag inte kommer vilja ha en större tatuering, men vill heller inte se ut som en prickigkorv..

Lägger till en bild som visar på ett ungefär hur jag vill ha det på skulderbladet. Tagen från: http://flies.blogg.se/2011/march/ask-her-if-she-wants-to-stay-for-a-while-3.html

Karmatarerskanise
1

Tog bort bilden eftersom det inte framgick om du fått lov att lägga ut bilden.

Angående din fråga så tror jag nog det kan bli snyggt. :)

linoleum
0

Ah, trodde det räckte med länken då denne inte heller hade lagt ut något om vart hon fått bilden ifrån! :)

Karmatarerskanise
1

#2 Nej det räcker inte. Ta alltid för vana att antingen länka till bilder, eller att ha tillåtelse av bildägaren för användning. Vet man inte vem som äger bilden ska man aldrig lägga ut dom, öven om någon annan gjort det. :)