Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2416 ggr
RuiXue
2

Förlorat tattoo oskulden :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår vid 10 tiden på förmiddagen så gjordes min första och troligtvis enda tatuering (såvida jag nu inte finner ett annat motiv och placering som fastnar lika mycket på näthinnan i flera månader som denna tatuering gjorde). Gjorde inte det minsta ont utan var bara en lite konstig känslaGlad Är sjukt galet nöjd med min tatuering! Gjordes av Barry på Vild@art i Vårgårda, de är sanslöst duktiga allihopa där och deras rutiner för hygienen är i toppklass! Kändes tryggare att få en tatuering gjord än det gör att ta blodprover på vårdcentralen!

Å, och en liten bild på min tatueringSkrattande På bilden är den bara några minuter gammal.

Jennie

Karmatarerskanise
1

Söt. Och lycka till med att det kommer vara din enda tatuering, nu har du öppnat dörren ;)

RuiXue
0

Jag är väldigt diskret med bodymods och såntFlört Förutom min piercing i näsan så kan alla mina piercingar som jag har haft eller har döljas antingen med kläder eller håret. Och min tatuering döljs lätt med kläder eller hur jag vinklar armen haha Ska bli intressant och se om mina föräldrar lägger märke till tatueringen imorgon när jag är hos dem för att fira mammas födelsedag och jag kommer ha kortärmat på migTungan ute

Jennie

WilmaP
0

Skitsnygg verkligen! Tycker du ska vara supernöjd. :)

RuiXue
1

Är hur nöjd som helst med den! Känns verkligen som mig. Tittar på den nästan hela tiden och kan inte fatta att den äntligen är där hahaSkrattande Idag ser den än bättre ut än vad den gjorde igår. Tog av Tegaderm plasten i eftermiddags och tvättade av med Lactacyd och sen på med lite Bephanthen salvaGlad Inget rött eller nåt!

Jennie

[Sophieeee]
0

Riktigt fin :)!