Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 2973 ggr
[WickedAlly]
0

Vad har ni för planer?

Det var väldigt vad det var dött här inne idag :o

Tänkte att det kunde vara kul att få höra vad ni har för bodymods-planer för 2012, man har ju alltid något på G :)

Själv ska jag börja på min 3/4 sleeve på måndag, planen är att göra klart den i maj och sen vet jag faktiskt inte. Är lite sugen på att ta hål i tungan igen men mina tänder pallar inte med det så bra.

Så, vad har ni på G? :)

cupcakes
0

Jag har en 1/3 backpiece jag skulle vilja göra helst bums, men ekonomin räcker inte till så det får vänta tills jag har råd. Förhoppningsvis blir det i år.

NinjaKakan
0

Jag hoppas på iaf en helsleve, eller 2 sleves :D så vi får väl se ^^

rosablomma
0

Mina planer är att först och främst göra en smiley sedan i klitoriskappan och ifall jag tar mod till mig göra en nackpiercing. Tatto står också på listan men blir inte detta året :)

Salish
0

Några fler helixar och en smiley när tandställningen åkt ut!

theraphosa
0

Tatuering bokad den 15 juni, 4 timmars sittning och hoppas att den blir klar! Är så sjukt taggad fast de är över en månad kvar.
Sen efter sommaren ska jag göra en rödögd trädgroda på foten, en text på överarmens insida och och en spetsstjärtad beltesfink på låret.

Magrat
0

Nipples (båda två -Aj!) Och öronen, planerar att töja det vänstra örat med ett slutmål mellan 10-15cm, svårt at välja.
Det högra får nöja sig med två hål då jag inte är säker på att det går att töja eftersom min mor lät frisören göra hål i mina öron som 6-7 år och sabbade högerörat lite.

Fast det är ju lite underhållande att höra hennes invändningar på alla mods jag gör hos seriösa studios.. "Du minns väl hur det gick när du toh hål i öronen, och hur det slutade!"
Förlåt för att jag drog OT, men den historien roar mig än idag, jag misstänker att fel person inte lyssnar till sensmoralen Tungan ute

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Zandrama
0

Har funderingar på att göra cheeks, men är grymt osäker då jag inte vet om jag kommer passa i det alls :/

Sen vill jag även börja gadda mig igen… har en hel drös med gaddar jag vill göra, men allt handlar ju om pengar xP

//Belinda aka Zandrama

Saga85
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om jag bara haft pengar skulle jag (äntligen) göra min efterlängtade drake på skulderbladet - har letat efter den perfekta draken i över 10 år, och har äntligen hittat den. Men med en inkomst på strax över 6000 i månaden får andra saker prioriteras…som till exempel hyra och mat…fast om jag inte åt något på några månader. Hmmm…eller hyra.

Jag vill vara riiik! Eller, egentligen bara ha lite mer pengar att röra mig med.

*money makes the world go around, the world go around*

[WickedAlly]
0

Vad massa kuliga planer ni har :D 
(Är det inte lite skumt att man alltid kommer på något nytt, tar liksom aldrig slut ;> )

Idag började jag med min 3/4 sleeve, äntligen! Skulle sitta en heldag men tatueraren var krasslig så det slutade med fem timmar, men nu är nästan alla linjer klara och resten av linjerna ska frihandas. Nu är det bara att räkna ned till nästa omgång, haha, 5 juni it is! :)))

hittanemo
0

Jo det blir nog bara septum i år.. Har precis (1½ månad sen) tagit min första piercing, medusa, och jag vill bara ha fler och fler piercingar. Det är verkligen som ett beronde :)

[WickedAlly]
0

Åh, medusa är så fint :)) Saknar min så himla mycket, men jag får inte ha den på jobbet och jag orkar inte ta ut och sätta i den hela tiden, blir ju tyvärr så irriterat kring den då :/

Beroende var ordet ja, haha. Efter första piercingen/tatueringen så är man oftast fast :P
Värst med tatueringarna för min del, klart man fastnar för det dyraste när man är halvpank xD

patronsaint
0

Ska ta tattuerings oskulden och gadda mig över höger skuldra så fort ekonomin bjuder till. I övrigt funderar jag på att trycka dit en till helix. Sedan är conch, näsvinge och smiley högt på listan på funderingar.

I want to be like the patronsaint of reality.

Josefineep
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tatuering när ekonomin vill sig, bröstvårtan, eventuellt tungan samt töja lite på min septum kanske? ;) Har många fina planer!

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

emelieringstrom
0

Mina planer är :

Bröstvårtepiercing

Industrial

Tatuering bakom örat =)

Neeokiller
0

mina planer innefattar:

Piercingar..

* töja klart vänster öra till 16 som tyvärr år den aktuella storleken ennan jag är 18 :/

* töja min septum till 2,4 eller 3 mm

* pierca fler hål i öronen

* kanske pierca naveln och ögonbrynet;)

att pierca nippelsen är nog något som får bli nästa år =)

tatto:

har en del ideèr ska bara hitta en bra tattuerare, får nog bli till hösten =)

[FruStein]
0

Fylla i färg på det jag redan har! Det blir ca två sittningar, skulle jag tro.