Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: ideer-och-tips
Läst 1979 ggr
ikapika
0

Någon som har något tips :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag funderar på att bygga vidare på min alv så jag får en halfsleeve men har lite svårt att tänka mig vad som skulle passa. Jag tänkte kanske någon form av natur..om någon kreativ person har något tips eller idé får ni gärna dela med er av den :)

hittade ingen bättre bild på alven dock men ;)

Sixpounder
0

Fjärilar, rosenbuskar eller andra taggiga grenar tror jag att skulle passa in! Även blommor (inte rosor) skulle nog vara snyggt! Hur de ska sitta o.s.v. är bäst att gå till en tatuerare att prata om, de kan det där! Glad

Detta är givetvis bara ett förslag! Du kanske kommer på någonting bättre själv. Jag brukar sitta och titta på tatueringar på internet för att få mina idéer. Även om jag tittar på en tatuering som föreställer t.ex. en båt, så kan jag få en idé om att tatuera in ett dinosaurieskelett. Haha! Betydelserna och uttrycken i tatueringarna jag tittar på får mina tankar att flöda! Glad

Lycka till!

ikapika
0

Tack så mkt :) Ska kika vidare på om jag hittar någon inspiration utifrån dina förslag! :)

silverhuldra
0

murgröna?

Mvh. Silverhuldra

ikapika
0

det hade jag inte tänkt på, det kanske skulle vara nånting det! Nu finns det helt plötsligt mkt bra idéer. törnsnår+ fjärliar eller murgröna, svårt xD