Sugen på Cheeks, beslutsångest >_
Ja jag har varit sugen på att skaffa Cheeks ett bra tag nu.
Dom orsakerna som fått mig att vänta och avstå så länge är att jag för det första är jätte osäker på om det ens kommer att passa på mig överhuvudtaget.
Det andra för att jag är lite nojjig att råka bita på smyckena och bita sönder mina tänder…
Sen har man ju också hört att läkningen inte är så rolig eller snabb heller :/ (Men det skulle det inte vara på min Earl, men det läkte rätt snabbt jämfört med normala)
Så, tror ni man skulle passa i Cheeks?
Och ni som har/har haft cheeks, hur var läkningen och tuggandet?
//Belinda aka Zandrama
Jag har själv inga cheeks, har lite samma funderingar som du kring det.
Men om jag går efter bilden på dig så tycker iaf jag att du skulle passa väldigt bra i det! =)
If you don´t live for something, you´ll die for nothing
lit svårt oh se bra med den suddiga bilde.Men jag tror ändå vad ja kan se på bilden att du skulle passa jätte bra ide !:D
#1 Om de är du på avatarbilden, tror ja nog att du också skulle passa iddet! :D
Tror du skulle passa i det.
#2 Tack! =)
If you don´t live for something, you´ll die for nothing
Tror du skulle passa i det, men på den bilden har du ju ganska redan mycket piercingar, så det finns en risk att det ser väldigt plottrigt ut.
Har en kompis som hade i kinderna och de var hemska när det kom till läkning. svåra i början och vätskade sig ofta så fort hon blev lite förkyld. och ärren efter ska vi inte ens tala om.. Eftersom de aldrig helt ville löka till 100% så blev det jättefula ärr på kinderna.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tack tack alla :D
#5 plottrigt är jag inte orolig för :P Så länge allt är symetriskt tyckler jag att det är snyggt ^_^
#6 Jo det är ju lite det som jag eventuellt är orolig för :/ Men kanske kanske det skulle gå, iom att Earl kan ju vara svårläkr och vandra osv men på mig läkte det finemang. Bara några månader så var den super :)
Får tänka och känna efter lite mer gissar jag ;)
//Belinda aka Zandrama
#7 Jag tycker att det är så olika hur piercings läker. Hade en anti eyebrow som läkte hur fint som helst. dock tappade jag smycket under en fest och fick därför ta om den då den drog ihop sig så pass mycket. Andra gången stöttes den ut en bit innan jag tog ur den.
Har haft en väldigt fint läkande tunga, daith, medusa medan min off centre labret, conch, nipple och navel inte alls läkte lika fint.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Bland dom snyggaste piercingarna om du frågar mig, MEN otroligt svårläkta! Jag hade mina mellan mars-11 till oktober-11, sen orkade jag inte längre. Dom vägrade helt enkelt läka hur än jag gjorde. Blödde och varade om vartannat. Blev blåsor runt om som kom och gick. Nu har jag istället synliga ärr där som gropar sig vääldigt mycket så fort jag ler, haha. Funderar dock på att göra om dom, då jag verkligen älskade dom utöver allt krångel!
Helt klart så kommer du passa i det!:)
hoppas vi får se bild när det väl är gjort, om det blir så:)
kramen
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer