Ny piercad!
Inte höll jag mig länge efter att ha piercat båda bröstvårtorna!
Har länge funderat på en conch, och varit jätte rädd över att det skulle göra ont som as.
Men idag bestämmde jag mig och gjorde det!
Kändes faktiskt knappt att göra själva piercingen, men nu efteråt bultar det och det är den som jag haft mest eftersmärta i av alla mina piercingar!
Jag älskar den och avgudar den, tänker vårda den ömt och fint!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Är också grymt sugen på en sån! Otroligt snyggt var det! :)
Gjorde en sån för två och en halv vecka sedan, är också supernöjd med min :D
Håller med om att den inte kändes att göra men den är lätt värst efteråt, har aldrig haft ont efter en piercing men denna gjorde rätt ont. Helt klart en ny upplevelse. (kanske har blivit mesig med åren?^^)
Störde den lite genom att byta smycke en vecka efter jag gjorde den, staven jag fick var verkligen superlång och mina öron är vinklade så att staven trycktes mot huvudet hela tiden och stack ut väldigt långt fram. Blev mycket bättre när jag bytte till en kortare :)
Oj:0 så lång? Min är bara 10 mm. hur länge efteråt hade du ont? Tror inte att man blir mesig med åren haha. Många verkar ha himla ont efteråt! #1 tackar:D
#3 Det var nog kanske min också, haha. Kändes dock på tok för lång för mitt öra. Nu har jag en 6:a tror jag, kanske en 5:a.
Det har börjat ge med sig nu, lite segt men jag får skylla mig själv som håller på att peta på den hela tiden. Fast det gör inte ont liksom, svider mest när jag är när.
Hoppas verkligen inte det, har ju massa planer. Dock verkar det bara gälla piercingar för tatueringarna är inga problem (än, peppar peppar ta i trä)
Aha:) himla drygt med så lång tid att ha ont! min känns som att man pillar en nål genom en kartongbit. Obehagligt. så jag vägrar röra den förutom när jag ska rengöra! Haha
Ja, lite drygt men de är så snygga så det är värt det :P
Det är ju faktiskt smartast, att skita i att pilla. Något jag aldrig lär mig, pillar jämt på nya piercingar, till och med tungpiercingen var jag där och pillade på titt som tätt :P
Haja, så tänkte jag också! "fan va ont! Men det är så himla snyggt!" ja