Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1695 ggr
LillaBenice
0

Tatuering-Beslutsångest.

Jag ska iår troligtvis tatuera mig, dom mig inte för min ålder. de är en som betyder väldigt mycket för mig. Jag har mina föräldrars tillåtelse.
Antingen vill jag ha en pinuppa som symboliserar mig och sen skriva Family i ett typ "band" under. bandet står då för in familj ju. som jag vill ha på vänster överarm.

ELLER

Så vill jag ha en chevrolet på skuldran, som står för min familj då hela familjen vill ha någon typ av chevrolet, vi brukar säga cheva familjen haha, Alltså på et skämt som ändå stämmer rätt bra.

MEN jag et inte vilken ag vill ha. Jag kan verkligen inte bestämma mig.för endaste en pinuppa han jag ju föra när jag blir äldre ändå på överarmen utan texten  Och chevan är de ju bara jga som vet att den står för min familj .
Hjälp ? :)

Rumblebee
0

Varför inte en pinuppa i en cheva med 'family', som registreringskylt? bara en snabb tanke som dök upp i huvudet :P

LillaBenice
0

Oh de skulle ju vara perfekt! Men då kommer nästa fråga .. Vart?!:Ob

LillaBenice
0

Oh de skulle ju vara perfekt! Men då kommer nästa fråga .. Vart?!:Ob

[WickedAlly]
0

Kanske som en övre rygghalva? Eller i mindre storlek bara mellan skulderbladen :) 
Ryggen är superbra för sånna motiv då man kan göra lite större och få in mer detaljer :)