"tatuering" i brännan
http://ehrellescorner.tumblr.com/post/23367968291
Sådär typ. Jag vet många som gjort med plåster osv, men någon som vet hur man kan få det sådär snyggt? och det där är ju knappast med plåster.. Sett galet många snygga grejer som folk gjort i brännan, gode sugen själv :)
Laddar upp bilden som vanligt också om inte länken funkar :)
Mina kompisar gjorde med svart "el-tejp" x)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Bör det inte fungera med en krämig sminkpenna av någonsort? Kan nästan inget om smink så ingen aning om vad det heter :P
Det borde väl finnas såna klisterlappar för hud som man sätter på medan man solar?
1# - Jo men det är ju något liknande, blir inte lika snyggt kanske? ;)
2# - Ja det var ju det då.. Men frågan är om sminket bränner in i huden?
3# - Jaså? Aldrig sett :o
Jag är inte säker men jag tror jag läste om det förra sommaren.

Du kan sätta dit vad som helst, bara det täcker solen.
En del använder foundation, tjockare concealer, tape (som man även kan köpa färdig i mönster om man inte orkar göra egna, osv.
Qui dormit, non peccat
# 6 - Okej tack! :)
Du kanske kan prova med ett hjärtformat klistermärke? :)
en kompis till mig, ville ha sin hand isidan, så hon höll sin hand där i några timmar xD en väldigt jobbig prosecc enligt mej men, alla sät är bra, utom dom dåliga :P
När min syster var något år gammal hade hon solkräm på händerna som hon tog på pappas bröstkorg med. Efter en dag hade han en liten bebishand där :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag fick bara ett helt plötsligt ryck idag när jag la mig för att sola & tänkte försöka med det här, jag klippte ut ett hjärta (ett "fullt") från ett vanligt A4-papper, vek en tejpbit & satte på hjärtat. Efter 1½ timme syns det redan jättebra, dock blev det lite ojämnt & "utsmetat" så den är inte alls färdig ännu, men jag har ritat av hjärtat som jag solat med & gjort flera exeplar, samt ritat där jag ska sätta hjärtat när jag solar.
Tror att det kan funka bra, blev riktigt nöjd med hur snabbt & hyfsat bra det blev efter bara en solning, kan kanske försöka ta kort & visa? :)
MVH Wilma
Tror det räcker om du tar sån solkräm grejs och gör det du vill med :)
För något åtsen smörjde jag bara in axlarna för jag brukar bränna dom och dom blev kritvita och resten av kroppen var brun :P
Jo precis, men som på bilden så är det ju bara konturerna, inte ett fett hjärta lixom ;) det var därför jag tänkte om ni hade något tips för annars hade jag ju också bara klistrat dit en papperslapp eller dyl haha :)
#13 Klipp ut bara konturerna av ett hjärta då och klistra dit.
Du kanske kan klippa ut konturerna då, och så hitta något lim som funkar att anväda på hud för att få den att stanna bra?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus