Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 15127 ggr
Ilya
0

Tatuera text - tatuerartips?

Jag ska tatuera in en text på underarmen.

Har ni nå tips på någon tatuerare som är duktig på detta och har sin studio i Stockholm?

Eller nåt allmänt tips på bra tatuerare i huvudstaden?

Ilya
0

Öppnat 106 ggr.. ingen som har något tips?! Foten i munnen

Karmatarerskanise
0

Sök på sajten, tex tatuerare i stockholm så lär du få upp flera trådar där det tipsas om bra tatuerare där. Vet att det varit framme många gånger.

Ilya
0

Jo, har gjort det, men många säger att det beror på vad man ska tatuera, och jag vill ha en text.. hittar inga förslag på det alls - därav min tråd Tungan ute

Karmatarerskanise
0

Du får säkert svar någon gång, men eftersom stora delar av landet har fått sommar så kan det ta sin tid. Undet sommarhalvåret brukar aktiviteten gå ner här inne :)

[Vargöga]
0

Känner bara till en tatuerare men jag vet inte om de är bra eller inte. East street.

Shanea
0

Har egentligen bara erfarenhet av en studio i Stockholm, East Street, men jag blev hur nöjd som helst :) Dessutom var de trevliga, välkomnande miljö… eftersom de har flertalet tatuerare så borde det inte vara svårt att hitta någon som har gjort text förut och är bra på det, är väl inte en så ovanlig begäran och de är nog vana med de flesta sorters kunder.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

emmamf_2
0

Jag gjorde en text på revbena hos studion Studio 7 och dom ligger på Brännkyrkagatan  48. Och jag var mycket nöjd med dom och dom var väldigt trevliga =)

Cederin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har gjort min text hos All-in bodyart, tatuerad av Fredrik Englund. Han var noggrann och duktig tycker jag!

Medarbetare på Naglar och Hår

[Kajsa91]
0

#8 får man fråga vad textstilen heter?
Otroligt fin!

Vill själv tatuera mig och då är det bara texter jag fallit för som skulle passa mig men inte riktigt fastnat för någon speciell stil på texten. ^^

Cederin
0

Den är modifierad av tarueraren på sina ställen, men i grunden så är det Adine Kirnberg Script. Tack så mycket! :)

Medarbetare på Naglar och Hår

AngelicamedC
0

Om du har vägarna förbi Uppsala så gå in på Tretton Tatuering, och snacka med Danny. Kolla annars på FB, Han är sjukt grym! :D