Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: problem
Läst 2517 ggr
Henrik93
1

Fastnat med bröstvårtepiercingen?

Ja, igår var det dags att köpa en kortare stav till bröstvårtan!

hade 15mm barbell, konstigt nog.. då jag bara hittat jämna nummer i millimetrarna när jag handlat smycken. men nu har jag iallafall 14, och det gjorde stor skillnad kan jag säga.

Jag har råkat fastnat i allt hela tiden nu när dom är läkta eftersom man inte är lika försiktig. bytte bara i ena, då den andra stått ut med:

x antal gånger fastnat i t-shirten jag dragit på mig.

x antal gånger vikt sig helt över så att bröstvårtan liksom lagt sig på huden brevidXD

x antal gånger fastnat i täcket och nattlinnet som jag bar dom första veckorna.

och en gång för inte så länge sedan så slog jag upp balkong dörren RAKT på staven så bröstvårtan hamnade i kläm.. inte skönt vill jag lova!

samt att jag en gång höll på att fastna i dörrarna i duschkabinen!

Så, iallafall. bad min piercare att byta första gången eftersom jag inte riktigt var säker på om jag skulle klara detXD

Det kändes lite skumt måste jag säga!

Men den andra bröstvårtan ska få vila en månad till innan jag byter till något kortare. Men dom har läkt jättefint på typ 2 och en halv månad!:) vilket är helt otroligt, då alla mina piercingar strejkade och blev urtagna när jag var mindre. haha.

Så, ni med bröstvårtepiercing. berätta alla konstiga ställen ni har fastnat i! för jag är säker på att det inte bara är jag som gjort det! haha

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

patronsaint
0

Vet inte hur många gånger man har fastnat i dörrkarmar eller duschkabiner :P Fick även en armbåge rätt överpiercingen ca 1 timme efter att den gjordes. Fast vet inte om jag tyckte det var så farligt egentligen.

Vilken lång stav du har föresten. Min är bara 12 tror jag..

I want to be like the patronsaint of reality.

Henrik93
0

den jag har i ena nu är 14 mm. och den sitter perfekt! i den andra har jag fortfarande läkstaven som är 15mm:)

jag hade så smä bröstvärtor att dom fick lov å sätta den lite längre bakom. hahaha

patronsaint
0

haha min sitter lite djupt med :P Fast har en aning kort stav faktiskt om jag ska vara ärlig. Är så svårt att få något vettigt.. Kan inte ha i raka stavar :(

Henrik93
0

okej:0 varför inte?

patronsaint
0

Förmodligen för att jag alltid har haft böjd stav så känns fett konstigt att ha en rak. Den typ "skaver/spänner".

Henrik93
0

ojdå:0

Lilith
0

När jag piercade mig så sattes det också in en böjd stav, just för att det inte skulle spänna.
Kommer inte ihåg exakta förklaringen, men mina bröstvårtor stod väl inte ut så mycket och det var därför det skulle börja spänna.

Har mest bara fastnat i linnen och liknande, inget allvarligt med andra ord :P