Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3889 ggr
Ilya
6

Min första tattoo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde den idag hos Ion på Swahili Bobs :)

rosablomma
0

Riktigt j*vla snygg den där, Grattis och lycka till :)

[Vargöga]
0

Snygg Skrattande

Ilya
0

Tusen tack rosablomma och Vargöga!

Karmatarerskanise
0

Snygg. Men är det mitt öga som lurar mig eller är texten i sista ordet tjockare än i de andra?

Ilya
1

#4 Det är nog vinkeln på bilden, "reason" är ju närmare kameran än dom andra orden som är längre bort och då blir dom lite mindre och smalare medan det som är närmare blir större och tjockare.

Sen är det färgkladd kvar på bilden också :)

Clariiz
0

Grymt snygg! :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ilya
0

Tack Clariiz!

Har en fråga jag hoppas nån kan svara på! Lite löjlig kanske men jag är bra på att nojja mig..

Smörjde tatueringen sist vid typ 6 tiden igår på kvällen/eftermiddagen.. sen festade jag hela natten och när jag vaknade var tatueringen väldigt torr.

Är det "farligt" om man smörjer in för lite nån enstaka gång? Känns nästan som den tappade färg typ när den var så torr..

Karmatarerskanise
0

Att ordet är närmare kameran spelar ingen roll ;)
Antar att det är kladd då.

FArligt vet jag inte, men bäst är ju att göra som man ska.

[WickedAlly]
2

#7 Jag brukar låta mina torka litegrann mellanåt, och vid senaste smörjde jag varje morgon och sen lät jag den vara. Dock var det bara linjer jag körde sist, men en text är ju mest linjer :P 
Gör inget mao att den torkar lite, det brukar sällan påverka resultatet. Om den inte är väldigt, väldigt torr då men det krävs nog rätt mycket för det.

Att texten närmast armvecket ser tjockare ut kan också bero på att huden är känsligare där än längre ned på armen och man svullnar mycket fortare i vecket. Jag blev ganska så svullen i armvecket men ingenting längre ned :)

Ilya
2

#9 Tack!

Ja, det är ju kladd där från bläcket ser jag nu, idag ser det annorlunda ut, dvs alla ord är lika smala/tjocka :)

Karmatarerskanise
1

#10 Så bra :)

Cahira
1

Härligt vald text!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Ilya
0

#12 TACK! Skrattande