Crazy Factory
Efter mycket om och -men:ande för mig själv bestämde jag mig i torsdags förra veckan, att nu ska jag beställa smycken från crazy-factory.com
Till en början var det lite krångligt med betalningen.
Man kunde till exempel inte betala i SEK, fast man kunde välja att visa sidans priser i våran valuta, och detta ställde till med en försening!
Beställde med banktransfer också, så det tog 2 dagar efter att jag gjort rätt innan dom fick pengarna.
Så nu är det påväg!
Men det som förvånar mig mest är att det gick så fort! på 6 timmar gick den från "unpaid" till "paid" till "being processed" och nu "shipped"
Så nu får vi se om det möjligtvis kommer på måndag tisdag elller onsdag!:)
Rekomenderar starkt! om någon har frågor ang banktranser (vilket många verkar ha) så kan ni fråga mig:) Om ni känner er nervösa eller inte vet hur man gör.
mvh henke.
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
har oxå beställt, inte dykt upp än, men de är ju inte så lände sen de skickades :)
Order history
22.03.2012 Unpaid
22.03.2012 Paid
22.03.2012 Being processed
26.03.2012 Shipped
Inte kunde betala i SEK?
Det gjorde jag. Betalade genom Paypal som gick på direkten. Annars kan man ju betala med sitt Visa-kort också.
If you don´t live for something, you´ll die for nothing
Jag har betalt i sek med mitt visakort.
Men jag gjorde en bank transfer.
Har precis gjort min första beställning därifrån. Var som att beställa från vilken svensk sajt som helst. Fast billigare. Hoppas att allas snack om snabba leveranser stämmer. ;)
Även jag provade nu att dra iväg en beställning på 2 tunnlar i silicon. Var inte så dyrt så man får väll prova hur de känns och hur de funkar.
mina grejer kom i fredags :)
asså jag fattar inte hur man gör med den där banktransfer…. känner miiiig j*vligt vilsen.. :(
man gör färdigt ordern, och ser till att man har korrekt adress osv uppgivet. sedan kommer det upp en sida där det står hur mycket du ska betala, och till vilken bank osv.
sedan betalar du med EURO från din bank, på utlandsbetalningar.
sedan väntar du på att betalningen kommer till dom, sedan skickad grejerna.
vore lättare att hjälpa dig om du berättade vilken bank du har.
Har köpt därifrån två gånger nu och är EXTREMT nöjd. Billiga priser, massor av roliga produkter, bra leverans osv. Rekommenderas!