Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4236 ggr
Salish
0

Smiley imorgon! =D

Hej! Jag ska göra en smiley imorgon, men är det någon här som har en smiley som vet hur det går till man gör den? Får man själv hålla uppe läppen eller, och brukar det göra ont? Och brukar man kunna dölja den utan att behöva byta smycke? Känner att mina föräldrar inte kommer tycka om den när de ser den.

(ska göra den på ed's kroppskonst i gbg)

patronsaint
0

Sätter en tass här då jag lääääänge har suktat efter att göra en smiley jag med!

I want to be like the patronsaint of reality.

Salish
0

Uppdaterar här om ett par timmar när det är gjort!

patronsaint
0

Yay! do it! Jag vill vet allt ;-) Håller tummarna för dig.

Salish
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det gjort! Blev skitbra! Fick bedövning faktiskt, han hade sån tandläkarbedövning. Fick en liten flatdisc-kula med gummi på baksidan. Behövde inte själv hålla uppe läppen, han höll uppe och gjorde hålet på frihand.

patronsaint
0

Vad fint det blev! Grattis!

Smärtan är jag inte så orolig för egentligen är mest allt annat. Kan man dölja den utan att byta smycke? Eller måste man ha en bananstav då?

Salish
0

Jag vet inte, jag har inte bytt smycke, men för mig syns det bara när jag ler eller skrattar ganska stort. Piercaren sa att det bästa var att ha i en ring, för det sliter minst på tänderna. Ska man ha en stav får man ha ptfe-plast eller vad det heter. Idag vaknade jag upp och tänkte "vad fan har jag under läppen?" men sen kom jag ihåg! =D

patronsaint
0

Åhhh jag vill oxå! Är så galet fint med smiley!  frågan är hur bra det går när man snusar :-(

Salish
0

Hmm, det får du nog fråga piercaren om, snusar inte själv. Då är det väl ofta så också att strängen är borta?

patronsaint
0

Nä har ganska "stor" sträng är väl mer om det skulle skava kan jag tänka mig.. Får fråga helt engelt Skrattande

Salish
0

Ja gå dit så får de kolla på den.

Salish
0

Suck… Nu upptäckte päronen min piercing. Jävlar vilket utbrott de fick. Säger att de har rätt att tvinga mig att ta ut den eller kasta ut mig om jag inte gör det, och en massa annan fördomsfull skit. .__. Nåja. Den får sitta kvar.

patronsaint
0

Äsch vad trist :-( Dom lugnar sig nog efter ett par dagar :-)

hjartelyckanskaniner
0

Det sa mina när de såg min tragus (heter den så??) och min helix. Det var för ett år sedan och de sitter i;) "Nu får du betala dina linnen själv!!!" sluta med att mamma betala ändå haha.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/