Små tatueringsmotiv
Håller på och funderar på vad jag skulle vilja göra för något tatueringsmotiv som inte ska vara så stort och även vart det ska sitta. Har lite små planer men tänkte höra med er där ute vad ni har för små tatueringsmotiv och vart de sitter. Gärna bild får ni ta med :)
jag har mitt stjärntecken alldeles i mitten av bröstkorgen under nyckel benen:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Jag har också mitt stjärntecken fast på foten!
ca 8x6cm eller nått sånt på maxmåtten..
På foten ryms ju inte hur stora motiv som helst, så där har man ju en anledning till att göra något mindre (eftersom vissa bara gillar stora tatueringar och tycker att många små blir plottrigt) ;)
Sen har jag fyra blommor som är ca 5x4cm (per blomma) som går från skulderbladet ner till "kärlekshandtaget", och det är oftast bara den på skulderbladet som syns (jag går ju inte alltid naken) så där tycker jag helt klart också att det funkar med mindra motiv!
Men även handleder osv!
Egentligen var som helst, beror mest på hur ofta man vill visa den!!
Min minsta är en nyckelpiga på örat ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag vet inte hur liten en tatuering ska vara för att räknas som just en liten, men i mina ögon är mina på fötterna små i alla fall ;)
På högerfoten har jag ett ankare som är 11 x 9 ungefär och på vänsterfoten har jag ett fickur samt en ros som är runt 11 x 10 :)

min minsta är en sol och en måne i cartoon stil som sitter på vänster handled. i färg och 10 cm stor