Orolig :( Hjälp!
Hej. Igår tog jag två nya hål i mina öron, i öronsnibben.
Nu har jag 4st hål
Jag tycker att det nya hålet sitter väldigt nära den gamla..
Satte i ett örhänge i det gamla för att se hur det ser ut, och det går nästan inte för att det hamnar på/under det nya :/.
Ärdet bara läkninks örhänget som är stort eller sitter hålen för nära?
En kompis tyckte också att dom satt väldigt nära..Om det nu gör det och inte bara vi som tycker det, Kan man gå tillbacka dit man tog det och be om pengaran tillbacka. och ta ut det nya hålet och låta det växa igen ??
Tog det hos en frisör.. Men jag tyckte det värkade väldigt serriöst för dom har sånt där blomdhal ''säkrare kan det inte bli''.. Och jag var ganska säker på att killen som tog det är diplomerad öronhåls tagare..
Snälla hjälp, sitter det för nära det gammal :( ?
sådana saker tror jag inte man kan få pengarna tillbaka för. eftersom du på ett eller annat sätt godkänt placeringen.
inget att vara orolig för, men kör kanyl nästa gång:)
för blomdahl är inte så säkert det kan bli:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Juste :/ glömde att jag fick godkänna den lilla tusch pricken.. -men efter han tagit det så såg man fortfarande pricken på sidan.. Kankse pricken var för stor elle så satte han den inte rätt :(
Japp kanyl blire nästa gång :)
tack för hjälpen
antagligen för stor prick. men man får ju tänka sig "inom det området" eftersom pistoler har väldigt tunna smycken.
inga problem!
mvh henke
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Problemet med pistolerna är att det inte går att sikta som när man gör med kanyl, så tyvärr får du stå ditt kast när du valde detta sättet. Det sitter väldigt nära enligt bilden.
Och det är INTE det säkraste sättet att pierca sig på. Det är kanyl hos en utbildad piercare som vet vad den gör.
Pengarna tillbaka kan du nog inte räkna med. Men jag tycker du ska gå dit och berätta att du är missnöjd.
Välj en riktig piercare nästa gång för din egen skull :)
Tackar för svaren.
Jag har inte lust att gå dit och klaga längre :/ Tror jag bara ska ta ut dom och låta det växa igen..
Hur lång tid tar det innan det växer igen helt?
Hur mkt kostar det att ta hål med kanyl ?
OM de är alldeles nygjorda lär det inte ta mer än någon vecka tror jag. Det kostar olika o olika studios. Du får kolla upp det hos de som finns nära dig.
Japp jag tog dom igår. Ska snacka lite med föreldrarna och se vad dom tycker jag ska göra
Lärt mig min läxa att inte ta hål hos frisörer längre :)
Tack för hjälpen ;)
jag har tagit alla mina hål med pistol (vet att de är kasst) och då märkt med penna, har 8 st hål. Men antagligen har den som tagit ditt hål som sagt antingen gjort för stor prick eller inte ens försökt måtta in vart hålet kommer hamna… -.- värdelöst av dom… kanyl brukar kosta runt 150-200 iaf läste jag de priset i förrgår när jag gjorde min andra piercing :)