Vad passar jag i?
Okej så, jag har fått tummen upp av mor att skaffa piercing, i princip var jag vill tror jag. Jag vet att folks kommer whina nu på min ålder, att man bör vänta osv, men skitsamma. Ångrar jag mig senare får jag väl ta ut den, ärr stör mig inte. Dessutom kommer jag inte kunna ta piercingen på några månader, så har gott om tid att fundera. Har läst på om olika piercings och rengöring i någon månad.
Men, OnT; Vad kan jag tänkas passa i? Är öppen för det mesta, dock inte så sugen på ögonbrynet. Bifogar en liten gullig bild sådär, ursäkta minen.
Tycker du ska strunta i vad folk tycker du passar i & bara köra på de du vill ha istället^^
Jo ja, sant. c: Men förslag skadar inte. ^^
Jag tänker såhär: Alla passar i vad som helst när de bestämt sig för vad de vill ha! =D Dock är det lite svårt att se vad som skulle passa när bilden är tagen så långt uppifrån. Men näsan eller läppen skulle nog vara fint på dig.
Men är man lite osäker på sig själv (somben viss jag är), kan det vara trevligt med bekräftelse. :3 Oh, tänkte jag inte på. :s Var i näsa/läpp, i sådant fall? c: Kan tillägga att jag har en konstig underläpp. Typ, dubbel amorbåge. '-' har två "gupp" nere också, eh.
Haha, jag tycker att dina läppar ser helt normala ut. Inget man tänker på. Näsvingen kanske, eller centrerad labret.
Kanske bara något jag tänker på. '-' Okej, tack. C::
Tycker du har en jätte fina läppar faktiskt och du skulle passa perfekt i en centrerad labret bara därför 
I want to be like the patronsaint of reality.
Åh, heh, tack. ::o :D börjar faktiskt bli lite sugeb på en läppiercing. C::