Vad för nytt?
Har sjukliga abstinenser efter att pierca mig på nytt igen. Men kan inte komma på vart jag ska placera ett smycke genom huden. Till problematiken hör att jag har ett kostym jobb där det inte är helt ok att ha piercingar i ansiktet vilket försvårar ställen att ha på. Dessutom är jag otroligt töntig och vill att de ska passa in med de jag redan har.
Det jag har nu är: 3 vanliga i höger öra. 1 töjning på 4mm (kommer väl bli 5-6), tragus och en helix i höger öra. Sedan har jag en i ena bröstet.
De som jag funderar på är:
- göra ett kors i det börstet som jag redan har i. Blir den då att se väldigt klumpig ut och den andra väldigt naken?
- smiley. Men kommer det att funka då jag snusar?
-Conch i höger öra. Kommer det att se plottrigt ut?
Så bomba mig nu med idér och tankar!!!
I want to be like the patronsaint of reality.
Ta i andra bröstet ^^ jag gjorde mitt andra i förrgår :D blev supersnyggt! Fattar inte hur jag kunde leva med bara ena piercat ;)
Ja fast åh andra sidan är det ju trevligt med lite variation 
conch!:D min är superläkt nu! den krånglade i början, men bytte ner på storlek i smycket och efter en vecka så slutade det vara! :D så nu är den läkt!:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
du tror inte det ser "plotrigt" ut ihop med tragus, töj och helix?
nejdå, om du sätter den lite längre upp eller ner så kan det ju bli en fin linja av kulor:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
I mitt högra öra har jag tre helix, en 12 mm töj och just en conch. Tycker att det passar fint ihop :)
Tack för bilden
Ser ju jätte bra ut ju!