Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 2459 ggr
Kickan90
0

tips på tatuering?

Hejsan

jag vill tatuera halva armen med en häst o några rosor.
men sen vill jag gärna ha min dotters namn på, vet dock inte hur jag skall göra riktigt..sen tänker jag också på att jag vill ha 3 barn till och vill ju gärna ha dom samlade på samma ställe så vad kan jag göra för snyggt, kan jag på något sätt få in dom i själva tatueringen (halva armen) eller de blir inte snyggt.

har ni några tips?
ni kanske har gjort något själv till era barn, vet att några bekanta skriver in sina i stjärnor osv och mannen tog på sin arm men jag vill ju ha alla samlade på ett o samma ställe <3

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Pelle Långlös
0

Vänta med att tatuer in barnens namn förrän alla är födda. För tänk om sista graviditeten visar sig vara tvillingar så då har du inge plats för den sista.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Kickan90
0

#1 får väl se hur jag gör då, men tvillingar e inte chansen så stor för.

--------

Finns det ingen som har fler än ett barn som har tutuerat in något som ni kan visa/förklara? :)

Medarbetare på

Pelle Långlös
0

Jag har tre flickor men ingen tatuering med deras namn på. Sparar pengar så det tar ett tag innan jag kan göra en.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[FruStein]
0

Spara det utrymme där du vill ha dina barns namn på - du kanske får en ännu bättre idé kring detta om några år. Är du dessutom född 1990 så har du ju x antal år på dig. Tänk om du vill ha en sladdis när du är 40?

Kickan90
0

Ja jag är född 90..fast är lite inne på hur jag vill ha en faktiskt :)
har ingen tatuering alls i nuläget ^^ har bara en massa funderingar.

men blir nog att vi åker iväg senare o snackar med olika tatuerar om vad som kan bli bra/snyggt.

men får se, sen är det ju alltid roligt om man får lite "tips" på hur folk har sina :) jag har snackat om en tatuering sedan jag var 15 och det är en himla masså årsen men aldrig gjort en, skulle göra en stjärna men då ville tatueraren inte göra den pga att de var utanför T-shirt området så då har jag struntat i de o funderat en massa på hur jag vill ha det samt att jag gärna vill rita mina tattoos själv men att dom kan få "snygga" till de ^^

Medarbetare på