Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 3278 ggr
monaruth60
0

Näspiercing ramlade ur, bara en vecka.

Jag har haft min näs piercing i snart en och en halv vecka och plödsligt fick jag problem. jag tappade min titan hook, som man får när man gör den, ramlade ur när jag skulle rengöra min piercing. det var den dagen jag stack till stockholm och jag frågade en piercing salong vad jags ka göra och de sa att jag borde ta ur den och låta den läka och göra en ny (för att piercingen var väldigt annolunda ch tyckte att den var sne).

Så det jag vill fråga er om om jag ska ha kvar piercingen, åk till piercaren och hon kan göra ordning den, eller låta den vara och läka ihop och göra en ny. det jag är mest orolig för är att hon kanske inte kan göra något heller med den.

Ellenfyrkant
0

Upplever du att piercingen är så sne så du vill göra om den? Annars… Sätt i ett nytt smycke och låt läkningsprocessen fortsätta?

Mvh Ellenfyrkant

Karmatarerskanise
0

Vad tycker du själv? Är den sne?

monaruth60
1

en piercare tycker att den var sne, men jag vet inte för att jag är inte så duktig om det.

Ellenfyrkant
0

Skit i vad andra tycker i en sådan fråga. Snedhet handlar bara om utseende, så tycker du inte själv att det är snett så är det ju lugnt! Min septum är sne, jag ser att den är sne men har aldrig orkat bry mig för det syns inte på smycken, bara när man kollar på hålet. Så alltid syns det inte utåt även om det känns när man trär i smycken eller så. Stör det dig? Annars kan du lika gärna ha det som det är och fortsätta. Stör det dig är det bättre att göra om. Spelar ingen roll hur mycket erfarenhet du har själv, stör det dig eller inte. :)

Mvh Ellenfyrkant

monaruth60
0

Om jag ska fortsätta medmin piercing behöver jag titan eller plast, men det hitar jag inte. Jag ska till piercaren som gjorde det snart och se vad de kan göra. men annars fårjag låta det vara för att jag är rädd attjag kommer att få infektion snart.

Salish
0

Hittar inte i titan eller plast? Det finns ju i varenda piercingbutik. Var har du letat?

Karmatarerskanise
0

Undrar samma som Salish. Var har du letat?

Salish
0

Och var var det för piercare som gav dig ett smycke som inte sitter fast ordentligt?