Göra om bröstpiercing
Hej! Jag piercade båda bröstvårtorna för exakt en vecka sedan nu. Men har ett litet problem, ena sitter lite snett och lite utanför, har inte ont eller så men perfektionist som jag är så är detta väääldigt irriterande. Så mina små frågor är: om jag nu skulle ta ut den, hur lång tid måste gå innan jag kan göra om den? bildas det brosk som gör att det blir segare/ondare att pierca? Kan nämligen inte bestämma mig för om det är värt det. Tacksam för svar :)
om du ska göra om den så sätter dom antagligen den nya barbellen/ringen längre in på bröst vårtan. så ingen risk egentligen att dom skulle trycka i ärret från den gamla. och det bildas inte brosk.
men vänta gärna tills dom är helt läkta, för svullnader kan vara olika på bröstvårtorna och det kan se konstigt ut. värt att veta också är att dom ser snea ut när bröstvårtan är styv så är det för att skinnet drar ihop sig. jag kan justera dom till att stå både vertikalt och horisontelt när mina är styva. haha men det är ju för att bröstvårtan är seg och skrynklig!.
hoppas att det var till någon hjälp, men snälla! vänta tills dom läkt!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Okej okej! Toppen då vet jag tack för hjälpen :)
Precis som Henrik säger så kan de se snea ut innan dom är helt läkta då man är lite svullen.
I want to be like the patronsaint of reality.
Och att man ser dom uppifrån plus att om man drar i huden när man kikar ner så ser de självklart snett ut, kände samma sak med mina piercingar i bröstvårtorna, men kolla i spegeln när dom läkt nån månad :)