Det går inte
Har 8mm nu och det går bara inte att få in den i hålet. Det tar stopp och sen rör den sig inte mera. Har en annan sorts plastsmycke denna gång och den verkar lite strävare än de tidigare. Kan det vara den som gör att jag inte får in smycket ordentligt?
Låt örat vila på 8a mm i någon vecka eller två så ska du se att det går sedan!
Så pumpa dina vener fulla med lögner och blanda ut kicken med skratt min sköna!
för mig hände samma sak!
tog helt stop, men på kvällern när jag legat på örat lite så skulle jag prova trycka i den lite till och då gick den i helt! från 3mm till 5! (har väldigt gummiaktiga öron! men ibland tar det stop!
värme och glid är bra!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Gjorde lite fel igår. Tryckte in den och det gjorde jätteont. Det svullnade upp kring smycket och idag så kom det massor av blod och något slemmigt så jag tog ut smycket eller rättare sagt så ramla den ur själv. Nu har jag återgått till 6mm för att få huden att läka. Vet inte om jag skall fortsätta med detta utan stanna på 6-7 mm. Ser det fånigt ut med såna små tunnlar?
Nej, det ser inte fånigt ut. Titta i tråden "Ser det löjligt ut?) så finns där en bild på någon som har tunnel i 6 eller 7 mm.
Det var ju ett tag sedan du skrev här nu. Hur har det gått för dig?
Jag kom upp i 10 mm sen. Men nu lät jag den vara efter att ha haft tunnel i 10mm men dessa var för tunga så jag hoppades på att hålen skulle dra ihop sig men det gjorde den inte så nu töjer jag åter igen och när jag är på 10 igen så skall jag köpa lättare tunnlar. Eller pluggar.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *