Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2320 ggr
Pelle Långlös
1

Vad betyder detta?

Denna mening i en av mina favoritlåtar: And there forever remains the change from G to E-Minor. Vad betyder det? Skulle vilja tatuera in det nånstans men först vill jag veta vad det betyder så jag inte gör något dumt. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Henrik93
0

ungefär: "där förevigt fortsätta bytet från g till e-moll"?! hahah har vg i engelska men denna meningen didnt make sence for me. hahah

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Pelle Långlös
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

INte jag heller. Men det låter bra när han säger det i sången.

Denna sång är det.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Henrik93
0

ahaXD fast han pratar om gitarrspel helt klart.

så om du vill ha en text om hur man fortsätter byta mellan g och e-moll såXD haha:)

inte konstigare än att jag tattuerat in en posteriserad bild av michael jackson:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Pelle Långlös
0

Okej det låter bra.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Salish
0

Ungefär "och där förligger för evigt bytet från G till E-moll. Men det är Nightwish. Nightwish är skitbra och det är en väldigt fin bit text. =)

Pelle Långlös
0

Jo jag gillar dom med. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[SweetRose]
0

Det som spontant slår mig är att de nog menar att eftersom G noten är ganska glad av sig och E-moll är väldigt dyster så varje gång man är glad händer någonting som drar ner en. Ungefär :)

Pelle Långlös
0

Åh det låter ju så bra när du skrier detta SweetRose. Tack. Skrattande

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[SweetRose]
0

Det är en fin rad men du får ge den en personlig betydelse! Kanske något mer positivt, haha Glad

Pelle Långlös
0

Vet inte riktigt var nånstans i personlig betydelse jag skall lägga den. Eller jag känner att en förändring  från det dåliga till det bra och det är det jag tänker på när jag hör texten.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *