Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 8432 ggr
Ilya
0

Köpa piercingsmycken i sthlm?

Vart köper ni stockholmare era piercingsmycken (irl-affärer, inte nätet)?

Behöver tips på vart man kan hitta stort sortiment av piercingsmycken i stan eftersom jag är trött på att behöva betala massa extra för frakt och faktura genom nätet.

ShitGoose
0

Punkt Shop :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

Doll
1

Haha, jag gick till Punkt shop och frågade efter en stav till min labret, fick ett navelsmycke. Till slut så ignorerade dom mig bara… ><

Jag har två studior jag går till ibland, Plain pain eller Calm, men jag beställer för det mesta via nätet.

Ilya
0

Ja, punkt shop är ju billiga och man får vad man betalar för.. med andra ord är servicen inget annat än skit. Dom kan ingenting och är inte ett dugg serviceinriktade :p

axilur
2

East street piercing har en hel del de också.

/Anneli

Doll
0

Kunde inte ha sagt det bättre själv. :P

ShitGoose
0

#2,#3 Vad konstigt. Varje gång jag varit där har dom varit duktiga och hjälpsamma..

Medarbetare på Sphynx iFokus

Ilya
0

#6 Då har du nog haft tur skulle jag tro, för enligt mina erfarenheter och vad jag har hört av andra så är dom som sagt inte ett dugg serviceinriktade elr trevliga överhuvudtaget. :p

Doll
0

#6 Jag tycker alltid dom verkat oseriösa.
Limmat ihop saker dom haft i golvet untan att sänka priset har jag sett många ggr där.

Men dom har kanske blivit lite bättre på smyckesfronten då… Jag håller mig iaf undan från Punk shop. :)

Ilya
0

#8 Oj, det var t.om sämre än vad jag har erfarat! Fy.. synd att dom är så populära då, eftersom dom uppenbarligen inte förtjänar det ><

Nej punktshop vill jag helst undvika så långt det bara går :p

Doll
0

#9 Punk shop är billigare än många andra "alternativa" klädesbutiker det är ju därför folk går dit. Sen om dom förtjänar det eller inte det är ju en annan femma. :)

Min syster sa precis att man måste veta EXAKT vad det är man ska ha annars så blir dom bara helt förvirrade. Men jag blir lite anti när man blir ignorerad som kund. :/

[YukiOni]
0

Har för mig att Barbarella har en affär i Stockholm? :o

E inte hundra men älskar deras studio i Göteborg :)
Något i dyraste laget men bra kvalité på grejerna jag köpt :3

patronsaint
0

Finns en affär som heter bullet någonting som ligger precis ovanför punkshop om man går upp för trappan bredvid affärn och sedan går till höger.

Ungefär samma priser som punkshop. Har varit väldigt bra kvalite på det jag har köpt och otroligt rar personal som verkligen hjälper en med allt och länger ner all tid i världen för att man ska bli nöjd. Kan verkligen rekomendera dem!

Punktshop har jag inte mycket till övers för otrevliga och dryga kan knapt mäta ett smycke åt en om man frågar om storlekarna. Dessutom har dom ingen som helt koll på utbudet..

I want to be like the patronsaint of reality.