Horde-Tattos
Skulle vilja veta om det är några här inne som har lite Hordetatueringar (från spelet World of Warcraft) och gärna se bild på dom!
Ska fixa iordning min som jag har, så har varit in på studion här nere i samhället. mellan 2.500-3.000 kr ska det gå på.
Å då får jag den äntligen fixad och klar =) Nu ska man bara samla ihop lite pengar till det hela ! :D
Men lägg gärna in bilder så man får lite mer inspiration =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
fan va nice de ska bli att se :D
Ja verkligen! :P Just nu ser den ut som skit, färgen har lossnat och det är inte riktigt symetriskt på sidorna. Sen gjorde tatueraren lite fel med piggarna också.
Så nu blir det ny färg, skuggning och fixa till symetrin i det hela och sen lägger han till fjädrar, ramen och hornen från bannern. Och om jag ville vid ett senare tillfälle så kan han lägga till resten som finns på bannern :P Fast det tycker jag inte är så snyggt så det blir nog en text istället :D
Längtar som fan tills den blir äntligen klar! Så man kan börja med nästa projekt!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
låter skit nice :D
Imorrn gäller det!
Fyfan va taggad jag är! Skulle gjort den i måndags men dom passade på att ringa i lördags när jag var lite halvfull/bakfull fortfarande och ombokade tills imorgon. Tog en halv dag för mig att förstå vem det var som ringde och vad jag skulle göra på onsdag men efter många om och mycket men kom jag på vad det var dom pratade om xD Dåligt det där att ringa tidigt på morgonen när man fortfarande är halvfull och inte direkt håller koll på vart man är nånstans i lägenheten :P
-Albert Einstein