Piercing var?
Jag vill pierca mig men kan ej bestäma var. Kan ni hjälpa mig?
Nuvarande piercingar , tunga, sidan överläpp och smiley.
Skulle så gärna vilja ha en tragus men piercingar i brosket läker jätte dåligt på mig. Men jag överväger att göra en ändå om det går vill säga, har ganska liten sån flärp.
Jag vill inte ha fler i ansiktet, men kan tänka mig fler i munnen. När jag har pengar att "slösa" så ska jag göra 2st dermal (800kr/st).
Vilka surface finns de?
Vilka studios i skåne gör lite udda piercingar?
mvh Confused kvinna, heheh :)
Vet inte var du ska pierca sig. Men bästa studion du kan hitta i Skåne är Anatomorph & han gör udda piercingar & är grymt bra. Han gör dessutom Dermal anchors för lägre pris än 800kr/st. Tror han tar 600kr för en & 400 för resten om man gör de på samma gång (om han inte ändrat det) dvs. 1000kr för 2.
Oh tack. Ska deffinitivt checka anatomorph direkt :)
Om du vill ha fler i munnen kan du ju göra en toungeweb. :P
Humm blir inte de lite trångt med den nedre kulan på tungpiercingen?? Min tanke är att jag ska töja nämligen :)
De e möjligt. Jag vet faktiskt inte…
Har du testat att äta zink under läkningstiden? Det ska vara bra, har jag fått berättat. Jag äter zink av andra skäl och har just gjort en tragus som det gått fin-fint med.
#6 Kan ju vara värt att testa :)
#7 Ja men det är ju så j…vla snyggt :) I framtiden kommer jag nog skaffa en surface i nacken :)
Tror nog att jag kommer göra en toungeweb när lönen kommer :) till en början iaf.
Frågan är ju vilket smycke som är bäst för toungeweb. Jag kan välja mellan ring, labret, eller en böjd. En ring är ju uteslutet, Så en böjd eller rak??
en labrett är inte ett alternativ till toungeweb men däremot rak eller böjd barbell. En labret har en platta på ena sidan och en kula på andra. :) mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
#10 haha nä men kolla så tokigt de blir när man jobba 19timmar utan att sova :P klart jag menar barbell :D
Vilket är bäst rak eller böjd? :)
Jobba 48 timmar och skriv något som inte bkir tokigt sen! Hahaö det kvittar nog. :)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
#12 hahah :)
Har bestämt mig för att göra en tragus och tongueweb när lönen kommer :D