Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 1943 ggr
LitenPyssling
0

Paket erbjudande

För ett par månader sedan letade jag efter ett nytt navelsmycke, ett speciellt men hittade ingen sida som sålde med det hänsmycket så jag fick ta ett som innehöll nickel och därmed bara bära det vid tillfälle då jag reagerade lite.

Men, en av alla de här sidorna som jag kollade på (alla svensk) hade paketerbjudande där du fick 3 olika navelsmycken för 100kr tror jag det var, dessa tre var överraskningar så du visste inte vad som väntade dig mer än på ett ungefär då paketen var anpassade till det du sökte (omvända, hängande, utan häng).
Totala värdet var 300kr ungefär men paketet fick du för 100kr.

Jag minns inte vad sidan heter, dock hade de mängder (gigantiskt sortiment) med navelsmycken bland annat och jag måste ha ett nytt, det enda jag minns av sidan var dessa paketerbjudande och att det fanns mängder med val man kunde göra.

Någon som vet vilken sida jag syftar på?
Alla var i kirurgiskt stål vad jag minns men majoriteten var det iaf!

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

LitenPyssling
0

#1 Precis! 
Hur sjutton har jag missat det? Har kollat in på piercing.nu flera gånger.
Dock måste det vara olika sidor och att jag har blandat ihop de, uppbyggnaden av sidorna är olika och utbudet likaså. Sjutton också, de hade enormt snygga på den sidan och inte heller de "gamla vanliga" utan mängder av olika sorts smycken - dessutom var de inte dyra heller så det är en perfekt sida, bara jag kan hitta den igen.

Men tack så mycket för länken, nu är det 2 av 3 frågor som fått svar och det uppskattas. Nu är den stora frågan kvar - vilken sida var det jag hittade förut? Tyst Bara att leta vidare! =)

Men jag kan ju passa på och fråga en sak angående det där paketet som länkades nu, är det någon som har beställt detta förut och hur funkade allt? Nöjda med köpet?
Jag blir ju lite ifrågasättande när man får 3st olika smycken värde 300kr till priset av egentligen bara ett smycke, är kvalitén verkligen bra på de smyckena? Obestämd

[WickedAlly]
0

#2 Hur kvalitén är på just dem har jag ingen aning om men om man tänker på vad det kostar för dem att köpa in smyckena så är det där ett lågt men inte orimligt pris att sälja för. Köper man t ex hos crazy-factory.com så kostar ett smycke med hänge kring 30 kronor, vanliga med bara sten eller helt i plast kostar under 10 kronor. Så kvalitén är det nog inget fel på skulle jag tro :)

dyoxide
1

#2 Mjo, tog ett tag för mig att hitta dom också, fick bläddra typ 15 sidor :O Och länken som #4 länkade är bra, där har dom riktigt billiga piercingar, ska beställa massor därifrån när/om jag piercar naveln :)

LitenPyssling
0

#3 Sant det du säger, det är väldigt många och billiga smycken.
Trodde dock att kirurgiskt stål var dyrare än så =O

#5 Ja, det var en massa sidor!
Ja, jag har aldrig sett den sidan förr så ska helt klart kolla igenom där ^^

[WickedAlly]
0

#6 Är ju inte så mycket stål som går åt att göra ett så litet smycke, och de massproducerar så det blir nog inte så mycket materialkostnader :)

Sidan är guld värd, köper aldrig någon annanstans längre. En ståltunnel t ex kostar från 120 och uppåt på svenska sidor men där betalade jag runt 30. Ingenting av det jag köpt har gått sönder heller och det har aldrig varit problem med leveransen :)

LitenPyssling
1

#7 Låter suveränt, ska absolut kolla där! =)