ta bort tatuering
Finns det någon som har försökt att ta bort en tatuering och faktiskt lyckats ? Hur och vart gjorde ni det isåfall?
Det närmsta man kan komma att ta bort det är laser. Och där är ju resultaten olika. Annars är det väl osthyvel eller något, men det är nog onödigt smärtsamt & ärret blir nog inte vackert :p haha

Jag hade främst laser i tankarna, men tack för tipset om osthyveln ;) Finns det någon som har lyckats få bort en tatuering helt med laser?
Osthyvel?! Åh gud! xD
Ja, det jag vet är att man kan ta bort med laser :p
Haha, fick för mig att dumma mig lite.. ^^
Hm, inte sett så många som tagit bort med laser, men de jag sett har haft såhär ljusgrått/blått kvar, men sen har dem kanske inte varit klara med borttagningen, så går nog att få bort helt^^
Annars kan man försöka sminka över tatueringen, men sminken går ju ändå bort :S
Vet faktist inte.. testa med laser är mitt råd :)

Vad har du för färger på din tatuering då? Laset vet jag brukar ha svårt med att ta bort vissa färget, or jag inte minns fel
Vart ligger tatueringen? Alltså, på vilken kroppsdel?

Armen. Svart och rosa. Hört att grönt är svårt att få bort

Jag har fortfarande inte hittat någon som lyckats ta bort sin helt

Kan vara omöjligt att få bort den helt, men ofta kan man bleka den ganska mycket. Beror på vilka färger som använts. Har dock bara stött på de som blekt sin gamla tattuering för att kunna tattuera över något nytt..
Qui dormit, non peccat
Hudtransplantation?
Vet inte, är inte så erfaren av tatueringar + att det kan bli dyrt med en transplant.
Jag håller på tar bort min tatuering med laser.
Dock har jag bara gjort 2 behandlingar än så länge.
Tatueringen har väl blivit lite suddigare eller vad man ska säga.
Det lär nog bli ett par till behandlingar. Jag har färgerna svart och blått ock det ska väl bl a vara de lättaste färgerna att få bort. Ju äldre de är desto bättre är det med.

#12 Har du lust att visa för och just nu bilder? Du får gärna höra av dig om det fungerar ;) Ska du ta bort den helt eller tatuera över den?
Jag ska ta bort min helt och inte tatuera över..

#12 Tar du bort med laser?
Lägger in före och efterbilder hur det ser ut just nu 
Jag vill ta bort den helt. Vet inte om jag ska göra nån ny tatuering just där sen, inget som är planerat.
Jag tar bort med laser. Smattrar härligt när man ligger där 
Första bilden på är hur den såg ut innan. Så kan det bli man tar första bästa tatueraren istället för att kolla runt. Men men…