Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1723 ggr
Allt2
0

Emuolja

Hej! Har någon här inne testat eller hört att Emuolja ska läka piercings m.m. mycket snabbare än utan denna olja?

Pga min källkritik är jag inte säker på om den är värd att köpa, därför hör jag mig för här!

Den ska tydligen vara säker att använda på alla slags piercings.

Karmatarerskanise
0

Har aldrig hört talas om den innan. Men jag hittar ingen information om hur det är att använda den i öppna sår som ju piercings till en början är.

Allt2
0

http://piercingbible.com/emu-oil   hittade jag om Emuolja och har läst relativt mycket på den sidan och det verkar vara en vettig piercer enligt mig och det som jag har läst… Men klent att bara gå på en persons rekomandationer på en piercing sida som man dessutom inte känner när det gäller något som olja då det kan skapa ärr mm… Dock är min piercing inte ny gjord men självklart kommer jag i sådana fall använda den till kommande piercings också.

Henrik93
0

Det kommer från Elayne Angels hemsida, och jag har för mig att hon är ganska stor och vetande inom branchen! men som hon skriver bland kommentarerna så är det värt att ge det ett försök (om du inte är vegetarian). och många verkar väldigt nöjda med hur emuoljan hjälpte till med läkningen. så det är nog värt att testa!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Allt2
1

#3 Tack Henrik för ditt stöd! Jag har fått för mig att hon är relativt stor och jag tittade på priser, speciellt dyr är den inte att köpa! :) Jag är inte vegeterian Skrattande

Henrik93
1

det var så lite så, lycka till med emuoljan!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Allt2
4

#5 Tack det ska jag, rapporterar resultatet här sen! :)