Tatuering imorgon!
Är bara tvungen att dela med mig min lycka! Imorgon ska jag göra min första tatuering. Ska skriva "Life, what is it but a dream?" på insidan underarmen. Citatet är från min favorit dikt utav den underbare Lewis Carroll :)
Kan nog lägga in en bild imorgon om någon är intresserad : D
Självklart måste du lägge in bild på den imorgon :D
Lycka till!
Juste, jag skapade ju den här tråden.. Och jag la aldrig upp någon bild..
Så här kommer den c: (bara sisådär 4månader efter…)
Texten lyder (som jag skrev innan) "Life, what is it but a dream?"
Och uppenbarligen har de flesta JÄTTESVÅRT att läsa fonten, förstår inte riktigt varför men men. Det här är alltså när den är nygjord
Fin, men svårläst tyckte jag 
Åh, nu är jag verkligen peppad för att fortsätta på min och det har jag tid för på onsdag 
Ohh vad sjuk jag blir, jag har en jag vill göra klart och en jag vill ha, jag har hela övre ryggen fri :D och vill ha något blommigt. Jag vet att det är vanligt men det är så mycket jag..
Det var inte alls svårt att läsa din tycker jag, När folk väljer gammeldagsa bokstäver och en massa krusiduller, då kan jag tycka att det blir svårläst, och risken för ihop flyt är större, denna var jätte fin..
Förresten så undrar jag vilken dikt den kommer ur?
Live long and prosper
Inte alls svårläst! Otroligt snygg tycker jag. Får man fråga vad det är för textstil? Eller är det handskrivet? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#3 Jag tycker den är lätt, ser ut som vanlig skrivstil ju ;) Awesome, vill så gärna göra fler men har ingen klar idé än och inte tillräckligt med pengar..
#4 Gud vad kul, längtar så tills jag ska tatuera mig igen :D
Håller helt med dig om snirkliga bokstäver, jag ville ha något väldigt enkelt.
Dikten kallas för "A boat beneath a sunny sky" och jag bara älskar rytmen i den :3
#5 Tack så mycket :3 Stilen heter Signerica
Oj vilken vacker poem, ska visa min dotter dotter… 
Live long and prosper

snygg stil på texten tycker jag! :D Många texter andra gör blir lite tråkiga ;)
Längtar tills på torsdag när jag ska göra min tatuering också nu! :D
#7 Ja, jag tycker det också. Älskar Lewis Carroll för hans underbara förmåga att skapa så vackra saker av något enkelt. Alice in Wonderland är verkligen en av mina favoriter just pågrund av hans underbara språk men även för satiren och humorn.
#8 Jo jag håller med dig om det. Ville liksom ha en "annorlunda" stil.
Åhåhå, lycka till! Och jag är bara liten avundsjuk..