Medusa + smiley?
Jag är sjukt sugen på att pierca medusa igen (tog ut min för 2-3 årsen) men jag har en smiley och frågade piercaren för ett årsen och han sa att det inte funkar.
Jag har sett på internet vissa som har båda, vill inte behöva ta ut min smiley.
Vad tror ni? Enligt mig känns de som att det borde funka, förstår inte hur den skulle kunna fastna så det skulle vara störande eller något.
Eller är jag sugen på snakebite, eller spiderbite.. Men vet inte om det blir för emo (Ja, vet att det är en musikstil, men ni fattar ;P).
Vill pierca mig nuu! Och jag velar fram och tillbaka hela tiden bara för att min familj inte gillar det och då blir jag osäker när dom säger det är fult :P
Jag älskar ju det! Mådde så mycket bättre i mig själv när jag hade mina piercingar innan (medusa och mitten i underläppen), men nu är jag 21år och kanske borde bli tråkig och vuxen..? xD
Har inte den kombinationen själv men känner flera som har det. En av dem "fastnar" då och då med plattan på insidan av medusan i smiley-ringen. Men då är det bara att hjälpa läppen på traven lite så att säga och för henne är det inget som direkt stör. De andra har aldrig klagat på något sådant.
Tror det beror rätt mycket på hur mycket utrymme man har under läppen, hur stor/liten smiley-ring man har och så vidare. Du kan ju alltid testa dig fram. =)
If you don´t live for something, you´ll die for nothing
Är det inga större bekymmer än det låter det ju kanon! :)
Man fixar ju till smilyn dagligen nu med tungan så den inte händer snett och sådär, så då om man måste hjälpa den ibland borde inte vara något större problem då. ^^
Då får det nog bli medusa igen :D Supersnyggt verkligen men nervös, den gjorde sjukt ont att göra och kanske bli värre nu ifall det är något konstigt där hålet varit innan. :P