Blir tokig!
Har för drygt en månad sedan piercat näsvingen. Och har stav i. Ni vet en sådan där vanlig med två kulor. Nu vill jag byta smycke eftersom jag ska på bankett i morgon och vill ha en "finare" smycke i. Den är helt läkt så det borde inte vara något problem.
Meeeeeen Jag får inte upp den förbannade kulan hur jag änvrider och åt vilket håll som helst. Har till och med provat med tång men det verkar inte hjälpa heller!
Vad tusan gör jag nu då??!
I want to be like the patronsaint of reality.
Har du provat med plasthandskar? Tex diskhandskar eller engångs.
Får du inte upp dom själv får du gå till en studio.
Har tyvärr inga sådana :-( kanske kan prova med en gummisnodd? Hehe är ju ett sådant jävla ställe oxå som den sitter på.
Hehe vet inte hur du tänkt dig med en gummisnodd ;) Handskar är ju bra för att få ett bra grepp, en gummisnodd hjälper inte till det.
Finns att köpa i de vanliga stora affärerna som maxi och coop.
Haha tänkte om jag kunde lägga den runt ena kulan och vrida. Fast blir kanske lite svårt att hålla i den andra ^^ Sedan vet jag ärligt inte åt vilket hål jag ska dra i den åt ^^
Åt höger spänner du åt vänster öppnar du.
Mohahaha fick upp skiten! :-D fast känns ju lite som om näs smycket typ försvann i mega hålet bara ^^
#6 Ja, om du hade en stav var den antagligen 1.6 mm, medan ett nässmycke brukar vara 1.2 mm. (om ens det)
Se till så att du inte har det mindre smycket för länge, ifall du vill ha det större igen. Det drar ihop sig efter en stund. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Smycket var på 1,2 som jag fick från början. Men det här ser ut att vara hälften så tjockt. Hade dessutom Lyckats tappa smycket under natten men fick i det utan problem i morse iaf. Var rädd att det inte alls skulle gå.