Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1340 ggr
SuperLimm
0

Piercing i bröstvårtan.

Hej!

Är det sant att kvinnor som piercar bröstvårtorna inte kommer kunna amma om de får barn? Många säger det men borde inte en piercare informera om det, om det är sant? Fler människor som har piercing där borde väl också vara medvetna om det och tala om det för andra som funderar på att göra det?

Mvh Linn

[Melinda]
0

Det är inte sant. Jag vet måååånga med piercade bröstvårtor som kunnat amma utan problem :)

[WickedAlly]
0

Funkar fortfarande att amma, dock vet jag att en del haft otur med placeringen och att smycket hamnat precis i vägen och bildat ärrvävnad. Tror dock att det är som vilken konsekvens som helst, några drabbas men de flesta inte.

SuperLimm
0

Okej vad bra! Tack för svar Glad

Mvh Linn

Henrik93
0

faktiskt så har kviinnor (trorjag) 8 st mjölk "rör/strängar/vener?" i bröstvårtan och risken att träffa allihopa med en nål är nog ganska liten. så vida du inte typ dermal punchar 4mm XD

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Karmatarerskanise
0

Jag har en väninna som inte kan amma med det bröst där hon hade en piercing. Det komemr så lite mjölk att det inte går.

patronsaint
0

Har hört att på en del kommer det mjölk även ur själva piercinghålen. Den tjejen hade iaf inget annat problem med amning.

I want to be like the patronsaint of reality.

SuperLimm
0

okej vad bra! Man blir lite orolig när man hör sånt. Inte jag som piercat mig i bröstvårtan alltså men folk jag känner har det och vi blev oroliga när inte ens piercaren nämt något om det.

Mvh Linn

emelieringstrom
0

Det är sååå individuellt. Det kan hända och det kan inte hända. Inget man kan ta reda på förens efter man har piercat sig!

Finns alltid komplikationer med piercingar.